۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۲۶۲۶
جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

۹ دی نماد آگاهی و بیداری ملت در عرصه سیاسی است

۹ دی نماد آگاهی و بیداری ملت در عرصه سیاسی است
سردار فدوی با اشاره به روز ۹ دی، روز بصیرت افزایی برای مردم، گفت: حفظ انقلاب اسلامی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان در کشور شمرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز در مراسم روز 9 دی روز بصیرت امت، در میدان شورای این شهر با توجه به این که روز 9 دی روز بصیرت مردم ایران نامیده شده، اظهار کرد: روز 9 دی روز میثاق مردم با رهبری است.
 
وی با اشاره به این که مردم با آمدن به خیابان ها حمایت خود را از رهبری به منافقان و دشمنان بیان کردند، خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدان در منطقه می‌دانند با تمام تکنولوژی‌های پیشرفته، هیچوقت نمی‌توانند اقتدار و همبستگی این کشور عزیز اسلامی را از بین ببرند.
 
سردار فدوی با اشاره به این که 9 دی نماد آگاهی و بیداری ملت در عرصه سیاسی است، گفت: مردم در کنار رهبری توانستند فتنه 88 را در نطفه خفه کنند تا دشمنان و منافقان را از کشور بیرون کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آرمان‌های امام عزیزمان با یاری خداوند در دل‌های مردم رخنه پیدا کرده، اظهار داشت: جلوه پیدا کردن حضور مردم و گام برداشتن در راه حق یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فتنه 88 را خاموش کرد، بیان داشت: همه ما باید آماده باشیم تا مسیر انقلاب را انقلابی طی کنیم و پایبند به تمام قاعد‌ه هایی اولایل انقلاب باشیم.

سردار فدوی با توجه به این که رهبری بالاترین نعمت در کشور برای مردم محسوب می شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با اصل و عنایت خداوند و همچنین وعد‌های خداوند عملی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: بصیرت مردم ایران اسلامی در این چهل سال همیشه مشخص و در میدان‌های نبرد حضور داشته اند، در حوادث اخیر دشمنان ما مایوس شده اند و دیدیم که این دشمنان با تمام هجمه‌هایی که داشتند باز هم شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مردم ایران در این حوادث‌ها زیاد بود و دشمنان نتواستند با طراحی‌های پوچ و تو خالیشان ایران را شکست دهند، عنوان کرد: نتیجه بصیرت بیش از چهل ساله را مردم خود دیدند کسانی که در صدر اسلام حضور داشتند و همچنین در زمان حال افراد بی بصیرت به چه جایگاهی رسیدند.

سردار فدوی با بیان اینکه حضرت امام علی (ع) با سخنان حکیمانه خود به افراد بی بصیرتی که با حرکت کردن در مسیر باطل هشدار‌هایی داده اند، اشاره کرد: بی بصیرتی اولین دود را در چشم مردم می‌کند، دشمن هیچگاه از بی بصیرت مردم ضرر نمی‌کند بلکه او به پیروزی نزدیک می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت شهدا و ولایت بوده، در پایان گفت: حفظ انقلاب اسلامی در مقابل نقشه های شوم دشمنان مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان در کشور شمرده می شود./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات