۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۶۳۲۵۷۷
استاد حوزه علمیه:

دشمنان به دنبال فتنه اقتصادی در کشور هستند

دشمنان به دنبال فتنه اقتصادی در کشور هستند
حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به این که رهبری و مردم توانستند فتنه ۸۸ را در کشور خاموش کنند، گفت: فتنه اقتصادی و تضعیف جایگاه رهبری از اهداف دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی کارشناس مسائل دینی، امشب در مسجد قائم کرمان با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: 9 دی یکی از نقطه‌های عطف ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به اینکه چند سال از این پیروزی شیرین و اقتدار مردم گذشته است، افزود: طبعیت آخرالزمان همین درگیری‌ها است و انسانی می تواند در آخرت شرمنده امام زمان نباشد که پیرو ولی فقیه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به سوره آل عمران و جواب دادن پیامبر (ص) به افرادی که به حق بودن پیامبر (ص) شک داشته اند، تصریح کرد: حکمت الهی و محک زدن خداوند از خالصی‌ها و نا خالصی‌هایی که گریبان افراد بی بصیرت را می‌گیرد، مشخص می‌شود.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) از روز اول اهداف بلند مدت بود، ایراد کرد: فتنه سبزی که دشمنان ایران در سال ۸۸ شروع کردند قلب ایران را سوزاند، اما مردم بصیرت مدار کشور اسلامی با حضور خود در روز 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را در کف خیابان‌ها نابود و شکست دادند.

وی با بیان اینکه به لطف و فضل خداوند متعال ایران اسلامی قدرت اول منطقه شده است، اظهار کرد: حضور ایران عزیز ما آنقدر در مناطق حس می‌شود که هیچ قدرتی نمی‌توانست پهپاد آمریکایی را در آب‌های نیلگون خلیج فارس نابود کند. هیچ کشوری قدرت جنگ با ایران را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به اینکه حضور داعش یکی از طرح‌های آمریکا بود، بیان کرد: شکست داعش در سوریه با سربازانی که مرید حضرت زینب (س) بودند این غده سرطانی را نابود کردند.

وی با اشاره به اینکه به برکات جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌هایی که در این چهل سال داشته ایم، نعمت‌هایی الهی هستند، تاکید کرد: جنگ فرهنگی یکی دیگر از سلاح‌های دشمنان برای به وجود آوردن بی بند و باری‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به اینکه جنگ آخر جنگ اقتصادی و معیشتی است، عنوان کرد: دشمنان با فشار آوردن به اقتصاد قصد شکستن کمر کشور را دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه بعضی از مسؤولانی که لباس بی کفایتی به تن دارند با بی تدبیری خود راه نفوذ را برای دشمنان باز کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به اینکه متاسفانه همه شاهد جاسوسی و اختلاس برخی از نزدیکان دولت، هستند، افزود: رهبری اعتبار و پرچمدار جهان اسلام هستند ایشان با یاری خداوند منان پرچم اسلام را تحویل امام عصر (عج) خواهند داد./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات