۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۳۲۶۷۰
مدیرحوزه علمیه کاشان:

یوم الله ۹ دی خط بطلانی بر همه تفکرات دشمنان نظام اسلامی بود

یوم الله ۹ دی خط بطلانی بر همه تفکرات دشمنان نظام اسلامی بود
حجت الاسلام والمسلمین فرجی یوم الله ۹ دی را روز بصیرت و آغاز انقلابی جدید در انقلاب اسلامی دانست و گفت: یوم الله ۹ دی خط بطلانی بر همه تفکرات دشمنان اسلام و نظام بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت حماسه یوم الله ۹ دی که در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشانی برگزار شد، گفت: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و آغاز انقلابی جدید در انقلاب اسلامی است.

وی یوم الله ۹ دی را روز پیروزی بزرگ مردم با بصیرت ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک حادثه از پیش تعیین شده دشمن بود، افزود: رهبر معظم انقلاب ۶ ماه قبل از فتنه ۸۸ هشدارداده بود مراقب توطئه دشمن به بهانه تقلب در انتخابات باشید.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: فتنه ۸۸ قبل از انتخابات طراحی شده بود، چرا که فتنه در نزدیکی بیت رهبری اتفاق افتاد و حمله به بیت رهبری در دستور کار قرار داشت.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ در هر کشور دیگری به غیر از ایران رخ داده بود آن کشور را به ورطه سقوط کشانیده بود، اما این حاکمیت ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران است که کشور را از فتنه‌ها نجات می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه کاشان یوم الله ۹ دی را خط بطلانی بر همه تفکرات دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ۹ دی مقدمه‌ای برای برملا شدن برخی موضوعات و شناخته شدن افراد و همچنین حضور مردم در صحنه و برچیدن فساد فتنه بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز نفوذ خود را از دانشگاه به حوزه‌های علمیه برده است، اظهار داشت: دشمن  به دنبال این است که انقلاب اسلامی را که از حوزه آغاز شده است، حوزه را نیز در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد.

وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال این است تا از حوزویان به عنوان اپوزیسیون نظام استفاده کند و انقلاب اسلامی ایران را به دست کسانی که انقلاب را آفریدند سرنگون کند.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: این نقشه جدید دشمن است تا حوزویان را مقابل نظام قرار دهند و برخی از انقلابی‌ها  هم در لباس اپوزیسیون انقلاب ظاهر شدند و در داخل و خارج از کشور سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی مقابله نظام با نظام و مقابله حوزه با حوزه را نقشه جدی دشمن اعلام کرد و اظهار داشت: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود موضوع مهدویت تبشیری را مطرح کرده است.

وی همچنین از طلاب نوجوان و جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند خواست تا بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در برگیرنده تمامی موضوعاتی است که امروز باید نسبت به آن بصیرت داشته باشیم و بصیرت نیازمند زمان شناسی، اولویت شناسی، دوست شناسی و دشمن شناسی است./۱۳۰۷/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات