۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۱۰۷۳۲
مديرحوزه علميه كاشان:

ولایت فقیه رکن انقلاب اسلامی ایران است

ولایت فقیه رکن انقلاب اسلامی ایران است
حجت الاسلام فرجی هدف اصلی دشمن را زدن ولایت فقیه دانست و گفت: امروز ولایت فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی ایران است و قدرت امام و اقتدار امروز رهبری زمینی نیست و عرشی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی در سلسله نشست‌های بصیرتی که قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء شنبه شب در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار شد به امام زمان شناسی و میزان نقش امام زمان (عج) در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مشکلات جامعه اسلامی ظهور امام زمان‌های متعددی است که عاقبت آن‌ها زندان و اسارت است.

وی افزود: فوکویاما کسی است که تنها پنج دانشگاه شیعه شناسی با چندین هزار جوان مسیحی و یهودی در اسرائیل دارد که در پایان با اخذ دکتری و تخصص شیعه شناسی فارغ التحصیل می‌شوند تا بفهمند شیعه چیست.

حجت الاسلام فرجی ادامه داد: فوکویاما که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در نظریه خودش مبنی بر اینکه لیبرال دمکراسی دنیا را فراخواهد گرفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس در نظریه خودش تجدید نظر کرد و گفت به زودی شیعه و مکتب اسلام جهان را فرا خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک مرکز اسلامی در جهان آن هم در هامبورگ آلمان با مسؤولیت شهید بهشتی بود، اما امروز حدود ۲۰۰ حوزه علمیه در دنیا از جمله کشور‌های آفریقایی و حتی نیویورک، واشنگتن و لوس آنجلس و کشور‌های آمریکای لاتین فعالیت دارند.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به اینکه امروز بیش از شش میلیون آفریقایی توسط زکزاکی عالم نیجریه‌ای شیعه شده و به دین اسلام مشرف شده اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اینگونه به جهان صادر می‌شود.

وی هدف اصلی دشمن را زدن ولایت فقیه و حذف از آن از حکومت دانست و افزود: فوکویاما می‌گوید ولایت فقیه بزرگترین محور انقلاب اسلامی است و برای شکست دادن انقلاب اسلامی و نابودی شیعه باید سه رکن مهم عاشورا، امام زمان (عج) و ولایت فقیه را از شیعه و انقلاب اسلامی گرفت.

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به این فرمایش رهبری که بصیرت دارای پنج مؤلفه نیازشناسی، اولویت شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و دوست شناسی، گفت: شناخت از این پنج مؤلفه سبب خواهد شد تا بصیرت انسان کامل شود و امام زمان (عج) ظهور کند.

حجت الاسلام فرجی گفت: دشمن امروز به قدرت ولایت پی برده است و قدرت ولایت را از ما بهتر می‌فهمند و چون بهتر می‌فهمند بیشتر برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود: بحث ولایت فقیه امروز رکن رکین جمهوری اسلامی ایران است و قدرت امام و اقتدار امروز رهبری زمینی نیست و عرشی است.  

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات