۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۳۲۴۷۷
امام جمعه اردبیل:

مراکز علمی و آموزشی باید اهداف حماسه ۹ دی را تبیین کنند‌

مراکز علمی و آموزشی باید اهداف حماسه ۹ دی را تبیین کنند‌
امام جمعه اردبیل گفت: مراکز علمی و آموزشی باید اهداف حماسه ۹ دی را تبیین کنند و در راستای معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کارگیرند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسن عاملی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه و حلقه‌های صالحین اردبیل اظهار داشت: مراکز علمی و آموزشی باید اهداف حماسه 9 دی را تبیین کنند و در راستای معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کارگیرند.

وی با اشاره به اینکه سست کردن پایه‌های انقلاب از اهداف مهم دشمنان است بیان کرد: باید با بصیرت و ولایتمداری نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و نقشه‌های دشمنان را برای سست کردن پایه‌های انقلاب و لزوم برخورداری از بصیرت لازم برای مقابله با دشمنان آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: استفاده از ظرفیت مساجد و حوزه‌های علمیه در راستای تبیین اهداف حماسه 9 دی باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه بصیرت‌افزایی در بین آحاد جامعه باید مورد توجه واقع شود که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

 آیت‌الله عاملی تصریح کرد: نشانه‌گیری ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی همراه باشد تا بتوانیم در خنثی‌سازی هجمه‌های روانی دشمنان ایستادگی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد توطئه‌ و برنامه‌ریزی‌های سخت ‌علیه ملت ایران اسلامی هستند که باید در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات