۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۶۳۲۳۵۹

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در میدان امیرچقماق یزد برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در میدان امیرچقماق یزد برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و در میدان امیرچقماق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد فخرالدینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی پیروز شد اظهار داشت: این شعار و رویکرد نظام و انقلاب سبب شد که شرق و غرب شروع به توطئه علیه انقلاب کنند و فتنه‌های مهم نظامی، سیاسی، اقتصادی، را علیه این انقلاب و ملت ایران طرح ریزی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب دوم هم حرص استکبار علیه ملت ایران را چند برابر و توطئه‌های آنها را بیشتر کرد گفت: در فتنه 88، کشور هشت ماه درگیر بود و در هرکوچه و خیابانی، سازهایی از نفاق شنیده می‌شد و رسانه‌های بیگانه هم همراه با بیگانگان علیه این انقلاب و مردم متحد شده بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: فتنه 88 ضربه‌های بسیار زیاد و هزینه‌های سنگینی بر پیکره انقلاب به وجود آورد و برخی از مردم بیگناه را کشته و زخمی کرده و به مقدسات اهانت کردند.

حجت الاسلام فخرالدین خاطرنشان کرد: با این وجود ملت ایرانی به پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به خیابان آمدند و انزجار خود از فتنه‌گران را اعلام کردند به حدی که شبکه‌های بیگانه‌ای که تمام تلاش خود را برای کوچک نشان دادن حرکت مردم به کار بستند، گفتند ما نمی‌دانیم این مردم از کجا به آمده‌اند و این حجم عظیم مردمی چگونه به پشتیبانی نظام و رهبری ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران به صورت کامل از خارج کشور درس و دستور می‌گرفتند گفت: مردم ایران خیلی خوب به میدان آمدند و این قائله را به صورت کامل برچیدند و این نبود مگر لطف الهی که همیشه پشتوانه این انقلاب بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه مردم بصیر ایران در قائله اخیری که دشمن به وجود آورده بود خیلی خوب توطئه‌های استکبار را خنثی کردند تصریح کرد: در قائله اخیر دشمن سعی داشت که کل نظام را زیر سوال ببرد و مردم را از آن روی گردان کند.

حجت الاسلام فخرالدین با بیان اینکه ملت ایران با رهنمودهای مقام مظعم رهبری بالاترین بصیرت را پیدا کردند افزود: اگر مردم غافل باشند و دشمن بتواند آنها را به مسئله‌های جزئی درگیر کند، قطعا دیگر هر کاری که بخواهد می‌تواند در این انقلاب انجام دهد ولی مردم به خوبی این نقشه شوم دشمن را دریافتند و اجازه ندادند که از اعتراض آنها علیه نظام استفاده شود.

وی بصیرت افزایی در جامعه را وظیفه تک تک مسئولان و مردم دانست و ادامه داد: اینکه مسئله نهم دی مطرح است و به عنوان یوم‌الله مطرح می‌شود، به این دلیل است که امروز بصیرت تنها عامل خنثی کردن فتنه‌ها و توطئه‌های نظام توسط مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن الان اصل نظام و رهبری و ولایت را مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند گفت: امروز دشمن همان راه‌هایی که سبب پیروزی انقلاب شد را سعی دارد علیه انقلاب به کار گیرد که از جمله این موارد ایجاد اعتراض‌ها در چهلم‌های هر حادثه‌ای است.

حجت الاسلام فخرالدین تصریح کرد: روز دوشنبه ان شاءالله همه اقشار و مردم یزد از ساعت 9 و نیم صبح در میدان امیرچقماق اجتماع کرده و بار دیگر همه با حضور حماسی خود، حمایت همه جانبه از نظام و انقلاب را اعلام می‌کنیم.

وی سخنران مراسم نهم دی در استان یزد را حجت الاسلام والمسلمین پناهیان دانست و تصریح کرد: ان شاءالله همه مردم با حضور حماسی خود، تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات