۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۳۲۴۳۲
مدیر مدرسه علمیه آیت الله درچه ای:

فتنه ۸۸ ماهیت دین ستیز ضدانقلاب را مشخص کرد

فتنه ۸۸ ماهیت دین ستیز ضدانقلاب را مشخص کرد
حجت الاسلام موسوی با اشاره به جنایات فتنه گران در سال ۸۸، گفت: اقدامات فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ ماهیت دین ستیز ضدانقلاب را مشخص و سبب بیداری مردم شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی مدیر مدرسه علمیه آیت الله درچه‌ای اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه در فتنه سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام با هم متحد و هم قسم شده بودند برای براندازی نظام مقدس اسلامی، گفت: در فتنه 88 دشمن از هیچ جنایتی فروگذار نبود و ضدانقلاب هویت واقعی خود را به خوبی نشان داد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله درچه‌ای با اشاره به جنایات فتنه گران در عاشورای سال 88 و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و حمله به عزاداران حسینی، اظهار کرد: خلاف های بزرگ و نابخشودنی توسط فتنه گران در سال 88 به ویژه در عاشورای 88 انجام شد، از جمله حمله به مساجد، حسینیه ها و تکایای عزاداری و مجروح و کشتن عزادارن حسینی که به همه ثابت کرد فتنه گران هیچ دین و مسلکی ندارند.

وی فتنه سال 88 را یک براندازی علیه انقلاب و نظام مقدس اسلامی توصیف کرد و افزود: مردم در دی ماه سال 88 احساس کردند که خطر عظیمی در کمین اسلام و نظام مقدس اسلامی است، به همین دلیل به صورت خودجوش در 8 دی و 9 دی به خیابان‌ها آمدند و در مقابل فتنه گران صف آرایی کردند.

امام جمعه شهر درچه با بیان اینکه مردم تحمل آشوبگری و اغتشاش را ندارند، تصریح کرد: فتنه گران در سال 88 خطوط قرمز مردم را رد کردند، ملت ما تحمل هتک حرمت مقدسات را ندارند و به همین دلیل شاهد خروش سیل آسای مردم علیه فتنه بودیم.

وی فروپاشی کشور و براندازی نظام و به آشوب کشیدن کشور را هدف از فتنه سال 88 عنوان کرد و گفت: فتنه‌گران با اقدامات خود از جمله آنچه در عاشورا انجام دادند باعث بیداری و بصیرت مردم شدند و موجب شدند تا ملت ایران با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب علیه فتنه و سران فتنه وارد عمل شوند و بساط فتنه را برچینند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات