۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۸۹۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود
عسکری با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، با بیان اینکه باید همواره در مسیر خدمت رسانی به جامعه باشیم و اگر کوتاهی کنیم مدیون خون شهدا خواهیم بود، گفت: خداوند برای هر موهبت و لطفی که به ما کرده مسؤولیت و وظیفه‌ای قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از موهبت‌ها و نعمت‌های الهی که شامل ما شده، نعمت ولایت فقیه است، باید برای شکرگزاری و قدردانی نعمت ولایت فقیه، اطاعت پذیر و پیرو ولایت باشیم، فرمایشات ولایت را بپذیریم و در مسیر اطاعت از ولی فقیه قدم برداریم.

انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، نعمت انقلاب اسلامی که به لطف خون شهدا به دست آمده را دیگر نعمت خداوند برای مردم ایران برشمرد و تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید پاسدار این انقلاب بمانیم.

عسکری با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دستاوردهای کشور را باید از منظر نگاه داخلی و خارجی مورد بررسی قرار داده و برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنیم، اگرچه مشکلاتی وجود دارد و برخی اشتباهات مدیریتی مشهود است اما این مسائل مانعی برای تبیین دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی نیست.

وی با اشاره به فشارها و هجمه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: باید در برابر فشارهای دشمن ایستادگی کرده و کم نیاوریم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسیم و به دیگران به ویژه جوانان معرفی کنیم تا امید و نشاط در آنها بماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی از دیگر نعمت‌هایی است که به کشور عطا شده، تصریح کرد: 9 دی و 13 آبان امسال با شور و شکوه بهتر و بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد و این نشان دهنده ولایت مداری و روحیه انقلابی مردم است، باید قدر این مردم که 40 سال پای انقلاب مانده‌اند را به خوبی بدانیم.

کارنامه عملکرد 40 ساله دستگاه‌ها ارائه شود

وی با اشاره به گذر کشور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در طول 40 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، گفت: یکی از وظایفی که امروزه بر عهده ما است تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، باید هر دستگاه کارنامه 40 ساله خود را ارائه دهد تا جامعه بدانند در 40 سال اخیر هر دستگاهی چه عملکردی داشته است.

عسکری با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به شبهات دشمنان، اظهار کرد: دشمنان فضا سازی مسمومی علیه انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کرده‌اند، حتی اگر جایی مشکلی براثر یک بی احتیاطی شخصی رخ دهد تلاش می‌کنند تا آن را به نظام اسلامی و انقلاب اسلامی نسبت دهند این درحالی است که برخورد خشن پلیس فرانسه با مردم را عین آزادی می‌دانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، حضور مردم در عرصه‌ها را موضوعی مهم ارزیابی کرد و گفت: همه جهت گیری‌ها و حرکت‌ها باید به سمت حضور مردم باشد، دشمنان تلاش می‌کنند که پشتوانه عظیم مردمی انقلاب اسلامی را از انقلاب سلب کنند، باید مانع ناامیدی و یأس مردم از کشور و انقلاب شویم و امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات