۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۰۳۵
ابدالی پور خبر داد؛

راه اندازی شورای سیاست گذاری کانون های مساجد در شهرستان ها

راه اندازی شورای سیاست گذاری کانون های مساجد در شهرستان ها
مدیر ستاد کانون های مساجد لرستان از راه اندازی شورای سیاست گذاری کانون مساجد در شهرستان ها خبر داد و گفت: این شورا با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه نورآباد گفت: 33 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان نورآباد فعالیت دارند.

ابدالی پور به نقش مساجد در جذب جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: جذب و شناسایی استعداد جوانان و هدایت دینی این قشر از اهداف مهم کانون های مساجد است.

وی از راه اندازی شورای سیاست گذاری کانون مساجد در شهرستان ها خبر داد و افزود: تاکنون این شورا در مرکز استان و با محوریت نماینده ولی فقیه فعالیت داشته و هم اکنون در دیگر شهرستان ها نیز راه اندازی خواهد شد.

ابدالی پور با اشاره به اهمیت نقش امام جمعه هر شهرستان در راه اندازی شورای سیاست گذاری کانون مساجد عنوان داشت: از اهداف مهم راه اندازی این شورا رفع مشکلات و ارتقای کمی و کیفی فعالیت کانون ها است.  

 وی مسجد را مهم ترین پایگاه فرهنگی، عبادی، اجتماعی و سیاسی خواند و گفت: مسجد پایگاهی امن برای تربیت دینی نسل امروز و آینده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به نقش مردم در مساجد افزود: فعالیت کانون مساجد در جذب جوانان و حضور پر رنگ این قشر در مساجد مؤثر است.

وی در پایان تصریح کرد: باید همچنان به جایگاه مردم در مساجد توجه ویژه ای داشته باشیم و در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی هنری کانون ها به این مهم بپردازیم/9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات