۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۹۶۶۵
تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله:

برنامه های ماهواره ای هویت دختران را به یغما می برد

برنامه های ماهواره ای هویت دختران را به یغما می برد
حجت الاسلام حسینی گفت: پولی‌نژادها از طریق برنامه های ماهواره ای و استفاده از فضای مجازی با شعار آزادی و منحرف ساختن دختران جوان هویت آنان را به یغما می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله، شب گذشته در مسجد جامع امام صادق(ع) گفت: انسان با عبودیت و بندگی می تواند درمسیر الهی گام بردارد.

وی با بیان اینکه شیطان برای انحراف و گمراه ساختن هر انسانی با سبک و روش خود آن فرد به منحرف ساختن او اقدام می کند، ادامه داد: ولایت و عبودیت هرگز از هم جدا نمی شود بنابراین عبودیت بدون ولایت که وهابیت به آن اهتمام دارد حربه ابلیس برای منحرف ساختن امت اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی مهمترین شاخصه یاران امام حسین(ع) را کثیرالصلاة بودن آنان بیان کرد و گفت: اباعبدالله الحسین(ع) همیشه اهل اقامه نماز بودند به قدری که نقل شده ایشان همانند پدر گرامیشان شب ها هزار رکعت نماز اقامه می کردند.

تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله درباره اقسام عبادت و بندگی، اظهار داشت: عبادت و بندگی خداوند به چهار دسته تقسیم می شود در دسته نخست افراد خداوند را از روی ترس جهنم عبادت می کنند که عبادت این گروه به عبادت بردگان معروف است.

وی افزود: سبک شمردن نماز باعث می شود انسان به سختی ها و گرفتاری های عالم دنیا مبتلا شود و دعای او مستجاب نشود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: یکی از جلوه هایی که نفاق را در وجود انسان تقویت می کند سستی در اقامه نماز صبح است؛ روایت شده کسی که اهل نماز اول وقت نباشد خائنین اطراف او جمع می شوند.

تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله ادامه داد: نماز آثار و برکات عجیبی دارد والدین باید از همان کودکی فرزندان را نمازخوان بار بیاورند؛ نماز حریم و حرمت انسان را حفظ می کند و انسان به واسطه نماز می تواند خوبان عالم را پیدا کند.

وی نوع دیگر عبادت و بندگی خداوند را عبادت احرار برشمرد و گفت: گاهی برخی انسان ها خداوند را عبادت می کنند تا شکر او را به جای بیاورند این نوع عبادت، عبادت احرار است؛ این دسته از انسان ها خداوند را به خاطر نعمات بی نهایتش لایق عبادت می دانند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام حسین(ع) در واقعه عاشورا بالاترین عبادت و بندگی را به انسان ها یاد دادند، گفت: حضرت شب عاشورا از دشمن مهلت گرفتند تا شب عاشورا به اقامه نماز، قرائت قرآن کریم، طلب مغفرت و دعاکردن مشغول شوند و فرمودند من این چهار چیز را بسیار دوست می دارم.

تولیت مدرسه علمیه فیلسوف الدوله مهمترین درس عاشورا را عبودیت و توجه به نماز دانست و اظهار داشت: نیازهای انسان اگر همراه با بندگی و عبودیت نباشد انسان  به قهقرای حیوانیت سقوط می کند.

وی در بخش دیگر با اشاره به مباحث تربیتی، گفت: امروز مشاوران غربی و اروپاییان برای رفع مشکلات رفتاری و فکری انسان ها از دستورات اسلام بهره می برند و این نشان می دهد که دستورات اسلام برای رفع مشکلات انسان بهترین روش ها را دارد.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امروز پولی‌نژادها با دریافت پول های میلیاردی از دشمن با برنامه های ماهواره ای و استفاده از فضای مجازی دختران جوان را به انحراف و پوچی گرایی دعوت کرده و به اسم آزادی و تضعیف دین هویت آنان را به یغما می برند؛ برای مقابله با این هجمه افزایش فعالیت فرهنگی و ایجاد انجیوها ضروری است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات