۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۱۸۱۶۶
حجت الاسلام رضایی تهرانی تبیین کرد؛

ضرورت خدا محوری در همه ابعاد زندگی

ضرورت خدا محوری در همه ابعاد زندگی
استاد حوزه علمیه گفت: اگر در همه ابعاد زندگی خدا محوری باشد، هر جزا و تشکری غیر از جانب خدا را دون شأن خود می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام رضایی تهرانی، استاد حوزه علمیه شب گذشته در بارگاه مطهر حرم مطهر رضوی به خدامحوری در زندگی و آثار آن با توجه به آیات قرآن اشاره کرد.

وی با تأکید بر این که انسان باید خود را با خدا تنظیم کند، گفت: اگر انسان با خدا تنظیم باشد، هر جزا و تشکری غیر از جانب خدا را دون شأن خود می داند.

حجت الاسلام رضایی تهرانی با اشاره به آیه 21 و 22 سوره انسان، اظهار کرد: خداوند در این آیات به این که اگر انسان تنها به خدا تکیه کند، دارای چه نعمت هایی می شود اشاره دارد.

کارشناس مذهبی ابراز کرد: اگر در همه ابعاد زندگی خدا محوری باشد، خانم محتاج نگاه دیگران نیست چون با خدا معامله کرده است همچنین وقتی فرد در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود فقط خدا را می بیند نه غیر خدار را، می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 وی به نتیجه خدامحوری مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان داشت: ملت ما با شعار «الله اکبر»، «لا الله الا الله» و «نه شرقی و نه غربی»، الله گفتند و فقط خدا را دیدند و خدا نیز جزای آن ها را داده و نتیجه این شکر را دریافت کردند و زمینه سازان حضور بقیه الله اعظم(عج) شدند.

حجت الاسلام رضایی تهرانی با اشاره به فراگیری انقلاب اسلامی ایران در جهان، گفت: مردم کشورهای مختلف از جمله بحرین، عراق، سوریه، الجزایر، افغانستان و پاکستان از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و با تفکر الهی به سمت شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» حرکت می کنند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات