۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
کد خبر: ۶۱۵۰۷۴
امیرحسنخانی در گفت‌وگو با رسا:

نتیجه تضعیف ناجا کاهش امنیت و آرامش اجتماعی است

نتیجه تضعیف ناجا کاهش امنیت و آرامش اجتماعی است
نماینده مجلس تضعیف ناجا را سبب کاهش امنیت و آرامش اجتماعی دانست و تأکید کرد که نیروی انتظامی برای امنیت جامعه در ابعاد گوناگون در حال مجاهدت و مورد حمایت ملت است.

محمدرضا امیرحسنخانی نایب رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تحکیم قدرت و اقتدار نیروی انتظامی را ضامن امنیت و آرامش کشور دانست و گفت: به طور قطع تخریب چهره ناجا توطئه ای برنامه ریزی شده و سازماندهی شده از سوی دشمنان خارجی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب توطئه دشمنان علیه نیروی انتظامی باشند و فریب نیرنگ آنان را نخورند، ادامه داد: متاسفانه بعضا افراد قلیلی در داخل در پازل دشمن به ایفای نقش می پردازند، در حالی که کاملا مشخص است دشمن با این خط دهی به دنبال تخریب چهره نیروهای نظامی کشور نزد مردم است.

امیر حسنخانی با اشاره به اینکه هیچ وطن پرستی نمی تواند دست به تضعیف جایگاه نیروی نظامی کشور بزند، ابراز کرد: هنجار شکنی و زیر پا گذاشتن قانون آن هم با هدف تخریب جایگاه ناجا کار هیچ وطن پرستی نیست البته این نوع توطئه ها یک امر جدید و تازه ای نیست که امروز تازه شروع شده باشد بلکه از گذشته وجود داشته است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس ادامه داد: امروز دشمنان می خواهند پلیس را به واکنش وادار کنند تا با فیلم گرفتن و انتشار آن در فضای مجازی جایگاه ناجا را تخریب و تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه جهاد و شهادت در نیروی انتظامی ادامه دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی به خاطر حفظ مرزها و امنیت اجتماعی مدام در حال شهید دادن هستند؛ خدمت رسانی به مردم برای حفظ آرامش و امنیت ملت مهمترین شاخصه این نیروی خدوم به شمار می رود.

امیر حسنخانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید اهل سعه صدر باشد، گفت: مردم به جایگاه مهم نیروی انتظامی آگاه هستند و می دانند همراهی و همکاری با ناجا امنیت آنان را تضمین می کند بنابراین نباید با موضع گیری آن دسته هنجارشکن قلیل احساساتی شده و خود را وارد بازی آنان کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران با بصیرتی که دارند در این عرصه نیز نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند، خاطرنشان کرد: مردم با پشتیبانی و حمایت از نیروی انتظامی که با وظیفه شناسی مقتدرانه امنیت کشور را رقم می زند دشمنان را ناامید می کنند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
عالی بود
1
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
فَلْيَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَيْتِ
الَّذِي أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ
0
0