۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۰۴۷۷
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی:

نقشه راه متناسب با ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ رضوی ترسیم شود

نقشه راه متناسب با ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ رضوی ترسیم شود
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: کانون تخصصی رسانه برای ترویج فرهنگ رضوی باید چشم انداز و نقشه راه متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای استان ترسیم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی و مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای کانون تخصصی خادمیاری خبر و رسانه استان اظهار داشت: کیفیت محوری یکی از رویکردهای آستان قدس است و بیش از 220 هزار نفر در شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی در سراسر کشور فعالیت دارند.

وی گفت: در حال حاضر نیز 25 کانون تخصصی خادمیاری در مرکز استان راه اندازی شده و این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اشتغال، صنعت، پزشکان، زیارت، کتاب و کتابخوانی، ورزشی و رسانه فعالیت‌ می‌کنند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت کانون‌های خادمیاری محله‌ای، افزود: ترویج فرهنگ و سیره رضوی، شناسایی دقیق و صحیح نیازها و ظرفیت‌های محله، شناسایی اقشار آسیب‌پذیر محله و امداد و کمک رسانی به مستضعفان محله از جمله وظایف این کانون‌ها است.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: در حال حاضر جامعه رضوی تشکیل شده و باید این جامعه‌ به گونه‌ای موثر باشد که با کمک خود مردم به بخش قابل توجهی از نیازها و مشکلات بپردازیم.

وی ادامه داد: فعالیت کانون تخصصی رسانه برای ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است و این کانون تخصصی برای ترویج فرهنگ رضوی باید چشم انداز و نقشه راه متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای استان ترسیم کند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان باید در کانون‌های خادمیاری حضوری پرشور و موثری داشته باشند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به استان‌های سیل زده در کشور یکی از اهداف آستان قدس رضوی در سال جاری است.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: باید مشکلات و نیازهای استان بیش از پیش منعکس شود و مدیریت صحیح منابع انجام شود و باید از موازی کاری نیز پرهیز شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات