۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۰۸۹۶۱
حجت الاسلام والمسلمین احدی:

امام خمینی عبد صالح خداوند بود

امام خمینی عبد صالح خداوند بود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) عبد صالح خداوند بود، گفت: جوانان فریب شبهات منتشر شده در فضای مجازی را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد الزهرا(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: فاصله گرفتن از آیات انذار سبب می شود انسان مرتکب لغزش و گناه شود.

وی با بیان حدیثی از امام محمدباقر(ع)، بیان داشت: تشنگی قیامت بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود به حدی که حضرت می فرمایند: صحرای محشر بسیار گرم و آتشین است، چشمه بسیار داغ و سوزنده ای از آن می جوشد، غذای جهنمیان خارهای آتشین است، غذای آنان چاق کننده نیست، نوشیدنی اهل دوزخ گوارا نبوده و هرگز خنک نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین احدی ادامه داد: آن آخوندی که می گوید ما جهنم نداریم؛ وعده دروغ به مردم می دهد چرا که در قرآن کریم صریحا به وجود دوزخ و بهشت اشاره شده و یا آن دسته از افرادی که منکر حجاب در اسلام می شوند با کمترین مطالعه می توانند این افکار غلط را از ذهن خودشان پاک کنند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: روایت است برخی انسان ها هنگام مرگ با سنگ سجیل جان آنان گرفته می شود و راه فراری برای آنان باقی نمی ماند؛ در قیامت کمترین عمل مورد محاسبه قرار می گیرد امام علی(ع) می فرمایند: حساب رسی قیامت بسیار دقیق خواهد بود.

وی با استناد به کلام رهبری که فرمودند: امروز فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است، گفت: جوانان نباید فریب شبهاتی که در فضای مجازی از طرف دشمنان منتشر می شود را بخورند؛ انس با خداوند توطئه فرهنگی دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عبد صالح خداوند بود، اظهار داشت: توسل و تمسکات وحیانی بسیار شیرین است؛ انسان اگر بتواند جهنم نفس خود را در عالم دنیا حاموش کند در قیامت دچار آتش دوزخ نمی شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان انسان باید تصمیم بگیرد دیگر گناه نکند چنین کسی می تواند به نور امام زمان(عج) وصل شود؛ شیعه اهل انجام گناه نیست، گناه انسان را از مسیر حق منحرف می کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات