۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۰۸۸۵۴
در راستای تعامل فرهنگی با نهادهای فرهنگی و مذهبی؛

ضیافت رمضانیه مدرسه علمیه الزهرا در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شد

ضیافت رمضانیه مدرسه علمیه الزهرا در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شد
صادقی گفت: ویژه برنامه افطاری ماه مبارک رمضان مدرسه علمیه الزهرا(س) به منظور تعامل فرهنگی با نهادهای فرهنگی و مذهبی در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گیشا، شب گذشته در ویژه برنامه افطاری ماه مبارک رمضان این مدرسه علمیه که در پایگاه بسیج شهید روستایی منطقه کن برگزار شد، درخصوص این مراسم گفت: طبق برنامه های فرهنگی معارفی این مدرسه علمیه و تعاملاتی که با مجموعه های فرهنگی و مذهبی دارد امسال تصمیم بر این شد مراسم افطاری ماه مبارک رمضان خارج از فضای حوزه و در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شود.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری این مراسم، تعامل با نهادهای مذکور جهت اجرای برنامه های فرهنگی معرفتی برای عموم مردم بوده است؛ در راستای همین هدف، برنامه افطاری امسال همراه با کارگاه ها، نشست های معرفتی و فرهنگی برای سنین مختلف برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گیشا درخصوص کارگاه ها و نشست های معرفتی این مراسم با شکوه معرفتی، ابراز کرد: در مجموع شش کارگاه و نشست در این مراسم برگزار شد که یکی از آنان کارگاه گروه سنی زیر هفت سال بود که در این گروه، بچه ها با بازی، قصه گویی هدفمند، نقاشی، داستان  و غیره با برخی از مولفه های تربیتی آشنا شدند.

ضیافت رمضانیه مدرسه علمیه الزهرا در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شد

صادقی ادامه داد: دوم کارگاه گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال بود که در این بخش علاوه بر فعالیت های مهارتی و ساخت کاردستی و بازی های گروهی به همراه مربیان گفتگوی قرآنی بود همچنین در کارگاه سوم که مربوط به گروه سنی ۱۱تا ۱۳ سال و مختص نوجوانان بود شرکت کنندگان با یکی از مهارت های زندگی تحت عنوان خودآگاهی آشنا شده و درباره آن به بحث و گفتگو پرداختند. و در زمینه مهارتی با کاردستی ساخت گلها و ملیله های کاغذی آشنا شدند.

وی در خصوص نشست گروه سنی ۱۴ تا ۱۵ سال گفت: در این نشست به صورت کارگاهی موضوع هویت شناسی نوجوانان به صورت دوطرفه و تعاملی با نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت و نوجوانان شرکت کننده ضمن بیان دغدغه های خود با راه حل هایی برای رفع نگرانی های خود آشنا شدند.

ضیافت رمضانیه مدرسه علمیه الزهرا در پایگاه بسیج شهید روستایی برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گیشا با اشاره به موضوع نشست پنجم، اظهار داشت: در این نشست گفتگویی گروه سنی ۱۶ تا ۱۷ سال بود که با حضور مربی و شرکت کنندگان برگزار شد و در آن نیاز ها و سبک زندگی جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

صادقی درباره ششمین نشست، خاطرنشان کرد: این نشست، نشست تعاملی گروه مادران بود که در آن سرکارخانم کربلایی استاد حوزه ضمن اشاره به دغدغه اصلی تمام مادران، که تربیت فرزندان است به ایراد سخنرانی پرداخت./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات