۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۰۸۱۰۰
هانی زاده تشریح کرد؛

پشت پرده نشست اقتصادی بحرین

پشت پرده نشست اقتصادی بحرین
هانی زاده گفت: نشست اقتصادی بحرین مقدمه ای برای اجرایی شدن طرح خطرناک معامله قرن است.

حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری نشست اقتصادی موسوم به «صلح برای شکوفائی» در بحرین اظهار داشت: این نشست که رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در آن شرکت می کند، نشان از آن دارد که تلاش های گسترده ای برای اجریی شدن طرح معامله قرن صورت می گیرد.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه عربستان، امارات و بحرین از مدت ها پیش روابط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشتند، عنوان داشت: این نشست به بهانه اقتصاد و رفاه نام گرفته و در پی آن است تا پای رژیم صهیونیستی به آن سوی ساحل خلیج فارس باز و شرایطی فراهم شود که نوعی تقابل پیوسته میان ایران و رژیم صهیونیستی در دو سوی خلیج فارس حاصل شود.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز ادامه داد: موضوع دیگر طرح معامله قرن است که به زودی اجرایی می شود و نشست بحرین مقدمه ای برای اجرایی شدن چنین طرح خطرناکی است که در صورت عملیاتی شدن برای همیشه مسأله فلسطین به حاشیه رانده شده و رژیم صهیونیستی همه مناطق کرانه غربی و بیت المقدس را بطور کامل در اختیار خواهد گرفت.

هانی زاده بیان داشت: نشست اقتصادی بحرین توطئه سازمان یافته ای است که هدف آن اقتصادی بوده اما در ورای آن طرح خطرناکی علیه ملت فلسطین وجود دارد و از همین رو است که تشکیلات خودگردان فلسطین و بسیاری از کشورهای محور مقاومت نشست منامه را تحریم کردند.

وی گفت: طرح معامله قرن با توجه به مخالفت ملت فلسطین عملیاتی نخواهد شد./9456/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات