۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۰۱۱۵۲
حجت الاسلام مشرفی مطرح کرد؛

تهیه اطلس تبلیغی و سامانه مبلغین در خراسان جنوبی

تهیه اطلس تبلیغی و سامانه مبلغین در خراسان جنوبی
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: تهیه اطلس تبلیغی و سامانه مُبلغین با اولویت‌بندی نیازهای مُبلغان در خراسان جنوبی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی ظهر امروز در گردهمایی منطقه‌ای طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه و روحانیت یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

وی گفت: پیگیری انجام و تحقق رسالت‌های اصیل طلبگی شامل تحصیل پژوهش و یک سری از علوم اجرایی فرهنگی بر دوش روحانیون و طلاب است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه باید روحانیون این رسالت‌ها را دنبال کنند، افزود: رشد فکری، اجتماعی و سیاسی جامعه روحانیت و همکاری و هماهنگی بیش از پیش نهادهای روحانیت در انجام وظایف خود و هم‌افزایی مجموعه روحانیت استان انجام شود.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: بحث شناسایی طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در سطح کشور از دو سال گذشته آغاز شده و در همین راستا نیز بیش از 5 هزار و 150 طلبه و روحانی از خراسان جنوبی در سطح کشور شناسایی شدند و نرم افزار جامع در حال طراحی است تا تمام روحانیان استان عضو این سامانه شوند.

وی با بیان اینکه تهیه اطلس تبلیغی و سامانه مُبلغین با اولویت‌بندی نیازهای مُبلغان در دست اقدام است، ادامه داد: همچنین در حال پیگیری تهیه خوراک فکری به تناسب خلأهای فکری در قالب هیأت‌های اندیشه ورز و جلسات هفتگی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پرداخت وام به طلاب و روحانیان از طریق مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در دستور کار قرار دارد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات