۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۰۰۰۳۰
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا:

هنرمندان در صدور ارزش‌های انقلاب نقش قابل توجهی دارند

هنرمندان در صدور ارزش‌های انقلاب نقش قابل توجهی دارند
سردار حسن‌زاده گفت: هنرمندان در صدور ارزش‌های انقلاب بسیار نقش قابل توجهی دارند و انعکاس دهندگان تشعشعات نورانی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، امروز در آیین اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی، ادبی و هنری چهل سالگی انقلاب که در سالن همایش شهید جنگروی سپاه برگزار شد، گفت: امسال جشن چهل سالگی انقلاب با توجه به جنگ روانی دشمنان که مدام می‌گفتند جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید به بهترین شکل و با حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن ماه برگزار شد.

وی افزود: دشمنان با توطئه هایی که انجام ‌دادند امیدوار بودند که جشن چهل سالگی انقلاب در ایران برگزار نخواهد شد اما به حول و قوه الهی این آرزو را به گور بردند و انقلاب اسلامی قدم به چهل سالگی دوم خود نهاد.

سردار حسن‌زاده استواری و اقتدار انقلاب اسلامی را ثمره ایثارگری و جانفشانی شهدا دانست و اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم، سرافرازی انقلاب به برکت رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و خون شهیدان سرفراز است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت که از دستاوردهای انقلاب به شمار می رود دشمنان را به حیرت واداشته است، گفت: مهمترین نگرانی دشمنان از انقلاب وجود همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه هنرمندان با خلق آثار هنری زیبا به ارزش‌های انقلاب تجلی می دهند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی گام های بلند خود را برداشته است و آماده برداشتن گام‌های نهایی خود در چهل ساله دوم است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و هنرمندان در صدور ارزش‌های انقلاب بسیار نقش قابل توجهی دارند، گفت: هنرمندان امروز با قرار گرفتن در یک جریان زیبای هنری انعکاس دهندگان تشعشعات نورانی انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دستاوردهای انقلاب را در چهل ساله اول انقلاب بسیار حیرت آور بیان کرد و افزود: اگر محورهای بیانیه دوم انقلاب که بیانگر حرکت به سوی تمدن ایده آل است به درستی محقق شود کشور در اوج شکوفایی و قدرت قرار خواهد گرفت.

وی غفلت از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و هنری در استان تهران را یکی از ضعف‌های موجود بر شمرد و عنوان کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب لازم است یک هم افزایی و همراهی بین ملت و مسؤولان صورت بگیرد تا از این ظرفیت‌ها بهترین بهره را در پیشبرد اهداف انقلاب برد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات