۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۰۰۰۱۰
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

برخی در کشور دلباخته فرهنگ غرب هستند

برخی در کشور دلباخته فرهنگ غرب هستند
حجت الاسلام نوفرستی گفت: دشمنان می‌خواهند از طریق جنگ اقتصادی کشور ایران را ضعیف کنند و متاسفانه برخی‌ها نیز در داخل دلباخته فرهنگ غرب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش ازدواج آسان در خراسان جنوبی اظهار داشت: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از برکات ارزشمندی است که انجام می‌شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در گام دوم انقلاب بحث دولت سازی و تمدن اسلامی مطرح است و امروزه دشمنان با تمام توان در مقابل ما ایستادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و باید با تلاش و کوشش مانند جنگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم و جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران این جنگ اقتصادی را ایجاد کردند و می‌خواهند از این طریق کشور ایران را ضعیف کنند و متاسفانه برخی‌ها نیز در داخل دلباخته فرهنگ غرب هستند.

وی ادامه داد: در این شرایطی توجه داشتن به فرهنگ ازدواج و ازدواج آسان و تامین جهیزیه قابل تقدیر و ستایش است و فراهم کردن زمینه ازدواج آسان یکی از برنامه‌های زیبا است.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این همایش بیان کرد: محرومیت زدایی یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز قرارگاه محرومیت زدایی در تمام مجموعه‌های استان شکل گرفته و برنامه‌های خوبی برای هماهنگی و تمرکز در بین مجموعه‌های استان است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات