۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۸۱۶۵
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان جنوبی خبر داد؛

ثبت نام بیش از 6 هزار نفر برای خادمیاری در خراسان جنوبی

ثبت نام بیش از 6 هزار نفر برای خادمیاری در خراسان جنوبی
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از 6 هزار و 301 نفر خادمیار از خراسان جنوبی در سامانه امور خادمین آستان قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی و فعالیت جهادی تحول ایجاد کرد.

وی از ثبت نام بیش از 6 هزار و 301 نفر خادمیار از خراسان جنوبی در سامانه امور خادمین آستان قدس خبر داد و گفت: در حال حاضر 25 کانون تخصصی در استان فعال است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی، فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت زدایی وعمرانی یکی از محورهای مهم در آستان قدس رضوی دانست و افزود: آستان قدس رضوی در عرصه‌های خدمت رسانی فعالیت خوبی داشته است.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: خراسان جنوبی با محرومیت بسیاری مواجه است و برای رفع محرومیت باید رسالت خود را به بهترین شکل انجام داد.

وی با بیان اینکه کانون‌های خادمیاری تخصصی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اشتغال فعالیت دارد، ادامه داد: کانون‌های خادمیاری مشکلات مختلف خانوارها را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام می‌کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته 15 هزار و 272 نفر زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند و از سه وعده غذایی و اسکان رایگان برخوردار شدند.

حجت الاسلام نصیرایی از احداث 21 سقاخانه امام رضا(ع) با هزینه 250 میلیون تومان در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی در حوزه وقف و نذر انجام شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات