۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۶۹۴
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

رسالت حوزه باید همسو با اهداف انقلاب باشد

رسالت حوزه باید همسو با اهداف انقلاب باشد
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: رسالت حوزه باید همسو با اهداف انقلاب که همان اهداف اسلام است، باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی صبح امروز در جمع اساتيد و طلاب مدرسه علميه حضرت نرجس(س) بيرجند اظهار داشت: امروز اقشار مختلف جامعه از طلاب و روحانیان انتظار بیشتری دارند و مردم به قشر طلبه و روحانی اعتماد بیشتری می‌کنند.

وی گفت: در این برهه‌ حساس تاریخ، انتظار جامعه از قشر طلبه و حوزوی این است که با حساسیت و دقت مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را دنبال و نسبت به اتفاقات روز بی تفاوت نباشند.

مدير حوزه علميه خراسان جنوبی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه رسالت حوزه باید همسوی با اهداف انقلاب که همان اهداف اسلام است، باشد، تصریح کرد: اسلام در طول یک هزار و 400 سال هزینه‌های زیادی داده تا به این جا رسیده و تمام این هزینه‌ها نیز در جهت تحقق هدف نهایی اسلام که همان برپایی اسلام ناب مهدوی می‌باشد صرف شده است.

وی ادامه داد: حکومت اسلام ناب در قالب بایدها و نبایدها ارائه شده که سعادت حقیقی بشریت در سایه تحقق همین حکومت مهدوی است و رسالت حوزه تلاش برای تحقق و برپایی این حکومت است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روحانیان و طلاب باید زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) باشند و پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) برسد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات