۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۷۷۵

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در مشهد برگزار شد
مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن با حضور مردم شهید پرور و انقلابی مشهد در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت یوم الله  12 بهمن همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امروز با حضور کسترده مردم و مسؤولان در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

مردم شهید پرور و انقلابی مشهد و مسؤولان این شهر با تجمع در عرصه میدان شهدا بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند و به دشمنان انقلاب و مزدوران آن ها اعلام کردند که همچنان مدافع این انقلاب هستند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

این مراسم باشکوه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ساعت 9:33 دقیقه، همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و هواپیمای نمادین ایشان گلباران شد.

رژه یگان های نمونه موتوری نیروهای مسلح  و ادای احترام به  جایگاه نمادین امام خمینی در جماران، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه علم و فناوری خراسان رضوی و اجرای سرود انقلابی از جمله برنامه های این مراسم بود.

علبرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در این مراسم با بیان این که جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور در منطقه و جهان است، گفت: باید کشور، این میراث گرانبهای امام راحل و شهیدان را با مدیریت جهادی، همراهی مردم و استفاده از ظرفیت جوانان به بهترین شکل اداره کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز شعار محوری انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است که دامنه نفوذش در حوزه فرهنگی و سیاسی فراتر از مرزهای کشور رفته و به کشوری تاثیر گذار در جهان و منطقه تبدیل شده است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات