۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۹۵۵۴۰
امام جمعه کرمان:

سازمان تبلیغات اسلامی برای جوانان برنامه داشته باشد

سازمان تبلیغات اسلامی برای جوانان برنامه داشته باشد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی کمک به ایجاد پایگاه‌های ارتباطی بانسل جوان جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های مهم را بر عهده سازمان تبلیغات گذاشتند، گفت: با انتصاب حجت‌السلام والمسلمین قمی روح جدیدی در سازمان تبلیغات اسلامی دمیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از رسالت حوزه‌های علمیه که بخش مهمی است از سوی سازمان تبلیغات اسلامی محقق می‌شود، ابراز کرد: رسالت تبلیغی طلاب و روحانیون توسط سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در کشور از نظر گستردگی به خوبی عمل کرده افزود: اما این گستردگی باید اثرگذار شود و شاهد فعالیت‌های عمقی در این سازمان در سطح جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سازمان تبلیغات با توجه به اینکه سازمان بسیار مفیدی است، اما از نظر اعتبارات و بودجه مورد توجه قرار نمی‌گیرد، بیان کرد: جایگاه سازمان تبلیغات در بحث بودجه باید ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی کمک به ایجاد پایگاه‌های ارتباطی با نسل جوان جامعه است، گفت: نسل جدید ما آینده انقلاب را در دست دارد و می‌طلبد که سازمان تبلیغات برای جوانان برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از استان‌های پهناور کشور است و ضروریست که سازمان تبلیغات اسلامی در تمام زمینه‌ها وارد شده و فعالیت کند، افزود: بحث فرهنگی در استان را به پنج مسئله اولویت‌دار تقسیم‌بندی کردیم که بخش قابل توجهی از این اولویت‌ها در حوزه کاری سازمان تبلیغات است./۹۷۰۷/د102/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات