۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۹۴۷۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

توفیق انجام هر عملی به انگیزه درونی فرد بستگی دارد

توفیق انجام هر عملی به انگیزه درونی فرد بستگی دارد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: توفیق هر عملی شانس و اقبال نیست بلکه به انگیزه درونی هر فرد بستگی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار سردار فتحیان، مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی کشور اظهار داشت: این گفته عالم بزرگ آیت الله بهاءالدینی مبنی بر اینکه حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام بدانید و همچنین خدمت کردن به بندگان و در راستای ولایت الله که وسیله بندگان صالح خدا است حرکت کردن، نقشه راه را نشان می‌دهد.

وی گفت: همچنین از مرحوم لنکرانی سخنی به صورت مکتوب مانده که می‌فرمایند من 50 سال در دین شناسی کار کردم و آنچه به دست من آمد این است که بعد از انجام واجبات خدمت به مردم در درجه بعدی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توفیق هر عملی شانس و اقبال نیست بلکه به انگیزه درونی هر فرد بستگی دارد، افزود: اگر انسان بخواهد هدایت شود، به طور قطع هدایت خواهد شد؛ یقین بدانید که این توفیق الهی بوده که شما در این راه که همان خدمت به مردم و مستضعفان است، قرار گرفته‌اید بنابراین باید قدر آن را بدانید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خدمت به بندگان خداوند متعال هم دنیا و هم آخرت خود را تامین کردیم و بعد از اجرای واجبات الهی باید خدمت به بندگان خدا انجام دهیم که یکی از برترین اعمال است.

وی ادامه داد: کسانی که در موسسات خیریه کار می کنند باید خداوند را شاکر باشند چرا که این توفیق یعنی خدمت کردن به مردم را پیدا کردید./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات