۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۷۴۸
امام جمعه موقت کاشان:

انقلاب اسلامی از مسير خودش منحرف نشده است

انقلاب اسلامی از مسير خودش منحرف نشده است
امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر خط نفاقی که از ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شده ادامه دارد برای این است که انقلاب اسلامی از مسیر خودش منحرف نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده سردار شهید علی خاکی، گفت: ادامه مشکلات اقتصادی برای ملت ایران نشانه این است که دشمن در به انحراف کشیدن موفق نشده و شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی مدعی انحراف انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر مسیر انقلاب اسلامی ایران منحرف شده بود و بر اساس خواسته‌های دشمن و اهداف دشمن قرار داشت دشمنی‌های دشمنان اسلام هم تمام شده و مبارزه دشمن با انقلاب هم به خط پایان خود رسیده بود.

به گفته وی، اگر امروز ملت ایران با مشکلات اقتصادی روبرو هستند برای این است دشمن همچنان بر دشمنی خود با نظام و انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام اسلامی تبار اظهار داشت: اگر خط نفاقی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد برای این است که انقلاب اسلامی ایران از مسیر خودش منحرف نشده است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خودش قرار دارد و هیچ انحرافی درآن دیده نمی‌شود، اظهار داشت: ادامه مشکلات اقتصادی برای ملت ایران نشانه این است که دشمن در به انحراف کشیدن موفق نشده است و شکست خورده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر اینکه دشمن توان مبارزه با انقلاب اسلامی ایران را ندارد و مردم ایران از انقلاب خود دفاع می‌کنند، افزود: دشمن امروز به دنبال این است تا انقلاب اسلامی را ایران را از سوی کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند نابود کند.

وی نابودی انقلاب اسلامی توسط انقلابیون را یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های جدید دشمن دانست و افزود: امروز دشمن به دنبال این است که انقلاب اسلامی را از سوی مردم که انقلاب اسلامی را آفریدند نابود کند.

به گفته وی، دشمن امروز پشت صحنه ایستاده است و همچنان به توطئه‌های خود علیه ملت ایران ادامه می‌دهد و منتظر است تا انقلاب اسلامی به دست مردم که نقش اصلی را در پیروزی آن داشتند نابود کند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن در طراحی‌ها و توطئه‌های جدید خود به دنبال این است تا انقلاب اسلامی ایران را که از حوزه‌های علمیه آغاز شد و روحانیت آن را هدایت و رهبری کرد، روحانیت را نیز در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد تا انقلاب را به دست روحانیت نابود کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ابراز کرد: یکی دیگر از توطئه‌های دشمن این است که در جنگ اقتصادی خود با ایجاد نارضایتی بین مردم، مردم که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند، خود نیز آن را ساقط کنند، اما دشمن این آرزو را با خود به گور خواهد برد.
 
لازم به ذکر است، دیدار با خانواده‌های شهدای کاشان هر ۱۵ روز یک بار از سوی کانون فرهنگی مسجد آیت الله رضوی کاشانی با حضور نمازگزاران این مسجد همراه با زیارت عاشورا مداحی و سخنرانی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات