۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۶۸۲
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

آزمون شفاهی طلاب پایه 6 برگزار می شود

آزمون شفاهی طلاب پایه 6 برگزار می شود
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از برگزاری آزمون شفاهی ویژه طلاب پایه 6 خبر داد و گفت: پس از آن طلبه ها در پایه های بالاتر ادامه تحصیل می دهند.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری آزمون های حوزه علمیه بیان داشت: برگزاری آزمون شفاهی ویژه طلاب پایه شش از امتحانات مهمی است که بین طلبه ها برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون شفاهی برای طلبه های پایه شش برگزار می شود و طلابی که در این آزمون موفق شوند، در پایه های بالاتر ادامه تحصیل می دهند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: حدود 80 طلبه لرستانی در آزمون شفاهی پایه شش شرکت دارند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه تلاش، پشتکار، انگیزه، استعداد و داشتن هدف رمز موفقیت طلبه است، اظهار داشت: طلبه ای که انگیزه و هدف مشخص داشته باشد در مسیر طلبگی همواره موفق عمل خواهد کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان داشت: طلاب باید قدر فرصت هایی که در اختیار دارند، بدانند و از امکانات رفاهی و تحصیلی که حوزه در اختیارشان قرار داده در راستای تعالی و پیشرفت علمی خویش نهایت بهره مندی را ببرند.

وی از برگزاری امتحانات غیرحضوری ویژه طلاب خبر داد و گفت: امتحانات غیرحضوری پایان دوره نیم سال اول ویزه طلاب از 27 بهمن ما جاری شروع می شود.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: 100 طلبه لرستانی در امتحانات غیرحضوری شرکت می کنند و این امتحانات تا سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات