۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۹۳۰۱۹
مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان‌شرقی:

بسیج طلاب یکی از نهادهای ارزشی و انقلابی کشور است

بسیج طلاب یکی از نهادهای ارزشی و انقلابی کشور است
حجت الاسلام موسوی گفت: بسیجیان طلبه و روحانی نه تنها در عرصه‌های تبلیغی و علمی، بلکه در قالب گروه‌های جهادی خدمات مهمی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی امروز با مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان با هدف ارتقای سطح همکاری‌ و تعامل دو نهاد حوزوی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل موسوی در این دیدار صمیمی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی موجود در سازمان بسیج طلاب استان اظهار داشت: مرکز خدمات آماده است در اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، ورزشی، ملی، مذهبی و دوره‌های ویژه مهارت‌های زندگی ویژه طلاب بسیجی تعامل سازنده داشته باشد.

وی بسیج طلاب را یکی از نهادهای ارزشی و انقلابی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دانست و گفت: بسیجیان طلبه و روحانی نه تنها در عرصه‌های تبلیغی و علمی، بلکه در قالب گروه‌های جهادی خدمات مهمی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی با تأکید بر همگرایی نهادهای حوزوی در اجرای برنامه های فرهنگی افزود: پرهیز از موازی‌کاری و حرکت در راستای یک هدف مشترک می‌تواند در نتیجه‌بخش بودن برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت اثرگذار باشد.

همچنین حجت‌الاسلام تقوی آزاد، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان در این دیدار، آمادگی بسیج برای اجرای برنامه مشترک فرهنگی با مرکز خدمات را اعلام کرد و اظهار داشت: بسیاری طرح های فرهنگی، تبلیغی و دینی سازمان هم‌راستا با برنامه های مرکز خدمات است که تعامل دو مجموعه می‌تواند در ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده مرکز خدمات آذربایجان شرقی و تعامل با مخاطبان در سطح گسترده گفت: برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، رفاهی، خدماتی، ورزشی و علمی مرکز خدمات قابل تقدیر بوده و ایجاد تعامل با این نهاد حوزوی با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات