۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۲۹۹۳
دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن:

آل سعود خطری برای جهان اسلام است

آل سعود خطری برای جهان اسلام است
دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن گفت: امروز آل سعود خطری برای جهان اسلام است و آن‌ها به اسم خادم الحرمین انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید حسن العماد، دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن صبح امروز در جمع پرسنل فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق فرمایش امام راحل این انقلاب اسلامی انفجار نور بود و بیداری اسلامی را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی دشمنان را رسوا کرد، گفت: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره ادامه دارد و برخی نیز حق و باطل را از همدیگر به درستی تشخیص نمی‌دهند.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن افزود: دشمن شبانه روزی علیه کشور برنامه ریزی و توطئه می‌کند و آن‌ها برای خود پایگاه نظامی، رسانه‌ای و فرهنگی در منطقه تعریف کردند.

العماد با بیان اینکه دشمن از جبهه مقاومت عصبانی است، تصریح کرد: امام راحل تمام پایگاه‌ها و برنامه‌های دشمن را رسوا کرد و امروز میلیون‌ها نفر در کشورهای آفریقایی و عربی می‌دانند که دشمن واقعی چه کسی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، ادامه داد: متاسفانه امروز دشمنان مردم یمن را زیر بمباران قرار دادند و کسی نیز کمک مردم مظلوم یمن نمی‌کند.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن خاطرنشان کرد: سعودی‌ها اجازه داشتن استقلال و آزادی به کشور یمن نمی‌دهند؛ هدف آن‌ها این است یمنی‌ها حق و امام زمان خود را نشناسند.

العماد اظهار کرد: ایران اسلامی مقدمات را برای انقلاب حضرت مهدی(عج) فراهم کرده و هیچکسی نمی‌تواند جلوی ظهور این انقلاب را بگیرد و وقتی حق بیاید، باطل نیز می‌رود.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد دنیا حق را می‌شناسند، افزود: امروز آل سعود خطری برای جهان اسلام است و آن‌ها به اسم خادم الحرمین انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات