۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۵۹۲۷۸۲
سر مقاله؛

ابوعطا و بوق براندازی

ابوعطا و بوق براندازی
حدود یک سال و اندی تا انتخابات مجلس مانده؛ اما، چون آب در حال بالا رفتن است، برخی نماینده‌ها، آواز ابوعطای‌شان بلند است.
به گزارش خبرگزاری رسا، حدود یک سال و اندی تا انتخابات مجلس مانده؛ اما، چون آب در حال بالا رفتن است، برخی نماینده‌ها، آواز ابوعطای‌شان بلند است.
 
کسانی که هیچ خبری از آن‌ها در طول این سال‌ها نبوده و متأسفانه عمدتاً عضو فراکسیون دوم خردادی مجلس‌اند که در وضع کنونی دولت و ملت شریک‌اند و معمولاً دغدغه‌هایی غیرمعیشتی و عمدتاً سیاسی دارند.
 
در تازه‌ترین مورد؛ یک نماینده در موضع‌گیری عجیب، با مقایسه وضعیت شوروی سابق که کلاهک هسته‌ای داشته، نظام را به فروپاشی خیابانی وعده داده است.
 
تحلیل اینکه او از چنین واقعه‌ای خبر دارد یا نه و در گردونه اطلاعاتی چه جریانی قرار دارد، بر‌عهده دستگاه‌های امنیتی است که ان‌شا‌ءالله به وظیفه خود عمل می‌کنند؛ ولی این سطح از خودباختگی از یک نماینده مجلس که کمپین انتخاباتی خود را بر مبنای پشت کردن به آرمان‌های ملی قرار داده، نادر و قابل تأمل است.
 
این‌گونه سیاست ادامه همان گرایش‌هایی است که در مجلس ششم برنامه‌هسته‌ای را به سخره گرفتند و خواستار بسته شدن رآکتور‌های اتمی‌کشور شدند و حالا که ایران به در خیمه معاویه رسیده، می‌گویند که باید از منطقه پای خود را بیرون بکشد.
 
چرا؟ چون آن‌ها تصور می‌کنند که باید با این روش مشکلات داخلی -که باز هم ناشی از انتخاب‌های نادرست و ندانم‌کاری‌های آن‌هاست- و ناکارآمدی‌شان جبران شود.
 
حضرات کلاه‌تان را بالاتر بگذارید... ادعا‌های واهی‌تان فقط شبیه بوق‌های رسانه‌های برانداز است. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: صبح نو
ارسال نظرات