۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۵۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل مطرح کرد؛

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه بستری برای ارائه پیام معنوی انقلاب

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه بستری برای ارائه پیام معنوی انقلاب
حجت الاسلام ستوده گفت: چهلمین سالگرد انقلاب باقدرت و اقتدار خاصی پیش خواهد رفت و تقارن آن با ایام فاطمیه بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی ستوده  صبح امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر استان اردبیل که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز کشوری مستقل و مقتدر در منطقه و جهان است.

وی افزود: استکبار در صدد ایجاد حکومت واحد جهانی است تا شاید به این وسیله سقوط و فروپاشی خود جلوگیری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: در مدیریت واحد جهانی یا باید کشورها تسلیم و یا نابود شوند و این در حالی‌ است که ایران اسلامی همواره در برابر استکبار ایستاده است.

وی به شعار همیشگی مقاومت در برابر استکبار در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در صحنه‌های حساس کشور حضور داشته و اجازه نمی‌دهند تا استکبار به اهداف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار خاصی پیش خواهد رفت و تقارن آن با ایام فاطمیه، بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب است.

وی ادامه داد: در این ایام، انقلابی و فاطمی بودن را در کنار هم تبلیغ خواهیم کرد و اندیشه‌های والای حضرت فاطمه زهرا(س) در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متبلور خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته قرآنی و برگزاری برنامه‌های شاخص، بررسی نقش روحانیون قبل و بعد از انقلاب، ایجاد نمایشگاه برای نسل جدید انقلاب از جمله جوانان و نوجوانان، حضور زنان فرهیخته به‌عنوان زن در آینه انقلاب اسلامی و تشکل‌های مردم‌نهاد از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
ارسال نظرات