۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۳۷۱
امام جمعه موقت بجنورد:

حمایت مردم از انقلاب اسلامی سبب اقتدار نظام شده است

حمایت مردم از انقلاب اسلامی سبب اقتدار نظام شده است
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مردم در هرجا که لازم شده در صحنه‌ها حضور داشتند و دشمنان را ناامید کردند، گفت: حمایت مردم از انقلاب سبب اقتدار نظام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: مردم در سال‌های 78 و 88 نقش بسزایی در خنثی کردن فتنه‌ها داشتند و با حضور در صحنه بساط فتنه را جمع کردند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی، ارتباط میان مردم و مسؤولان بوده است، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس نیز جنگ را مدیریت کردند و به پیروزی رسیدند.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند از این رو اتصال مردم به خدا و جدا نشدن از انقلاب نیز از اقدامات مهم جهت ادامه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مردم در هر جا که لازم شده در صحنه‌ها حضور داشتند و دشمنان را ناامید کردند، تصریح کرد: حمایت مردم از انقلاب اسلامی نیز سبب اقتدار نظام شده است.

وی ادامه داد: علی رغم گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان شعارهای مردم تغییری نکرده و شعار «مرگ بر آمریکا» یکی از شعارهای اصلی آن‌ها است.

امام جمعه موقت بجنورد، مقابله با استکبارستیزی نیز از ویژگی‌های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: باید با تمام توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد چرا که عقب نشینی در مقابل استکبار، آن‌ها را امیدوار می‌کند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برجام نشان دادند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، گفت: نگاه ملت ایران و رهبری هیچگاه به استکبار نبوده و مسؤولان نیز با پیروی از مردم و رهبری نگاه ضد استکباری داشته باشند.

وی به روز جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: دولت در خرید گندم از کشاورزان باید با عدالت رفتار کند و در سریع‌ترین زمان ممکن پول کشاورزان را بدهد و اجازه ندهند سود کشاورزان به جیب دلالان برود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات