۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۹۲۳۵۷
امام جمعه کرمان:

ناتوانی دولت آمریکا برای جهانیان ثابت شده است

ناتوانی دولت آمریکا برای جهانیان ثابت شده است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به ضعف آمریکا در منطقه، گفت: مخفیانه به عراق آمدن و عقب نشینی آمریکا از منطقه نشان از ضعف دشمن در منطقه دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع)، اظهار کرد: انسانی که دنیا را فقط برای دنیا بخواهد و کاری برای آخرت خود انجام ندهد، نمی‌تواند زندگی سعادتمندی داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد به قیامت یکی از مهم‌ترین تفکراتی است که انسان باید در زندگی داشته باشد، زیرا با نبود اعتقاد به قیامت انسان زندگی سعادتمندی را نخواهد داشت.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که انسان فقط با اعمال خوب و بد به آن دنیا می‌رود، اظهار داشت: پول و ثروت هیچ وقت همراه انسان به دنیای دیگر نمی‌آیند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: آرامش زندگی با رضایت خداوند در دنیا به وجود می‌آید و انسانی که به یاد خدا باشد و کاری که مورد رضایت خدا نبوده را انجام ندهد، دنیا و آخرت خواهد داشت.

وی با توجه به این که راهپیمایی ۹ دی امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل بود، اظهار داشت: مردم ایران چهل سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان، جشن می‌گیرند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: کشف حجاب از زمان رضاخان یکی دیگر از امناسب هایی است که در هفته جاری بوده و امروزه فرهنگ غرب سبب شده که بعضی از مردان و خانم‌ها حجاب و عفت را رعایت نکنند.

وی با بیان‌ اینکه فرهنگ غرب خطری برای کشور است، اظهار داشت: دشمنان در کشور به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلام هستند و می‌خواهند فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ اسلامی بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که ناتوانی دولت آمریکا برای جهانیان ثابت شده است، گفت: مخفیانه به عراق آمدن و عقب نشینی این دشمن گستاخ نشان از قدرت ایران در منطقه دارد.

وی در پایان با اشاره به این که کشور ایران با نام انقلاب اسلامی، ابرقدرت در منطقه و جهان خواهد شد، بیان داشت: اقتدار کشور ایران را مدیون تصمیمات به موقع رهبری می‌دانیم که با هوشیاری خود تمام نقشه‌های دشمنان در منطقه را از بین برد./۹۷۰۷/پ202/ب1
ارسال نظرات