۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۱۸۲۹
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین:

هدف از فتنه 88 براندازی اصل انقلاب و نظام بود

هدف از فتنه 88 براندازی اصل انقلاب و نظام بود
شاکری هدف از فتنه 88 را براندازی اصل انقلاب و نظام بیان کرد و گفت: بصیرت و آگاهی ملت خنثی کننده توطئه دشمنان است.

خانم دکتر طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، فتنه سال 88 را توطئه‌ای طراحی‌شده از سوی دشمنان خارجی و داخلی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 را سناریو و فتنه طراحی‌شده از سوی دشمنان خارجی و عناصر داخلی آنان بیان فرمودند.

وی افزود: تبلیغات زیادی که سبب شد این توهم به وجود آید که در انتخابات تقلب صورت گرفته ازیک‌طرف، خواصی که نخواستند و یا نتوانستند خوب و به‌موقع به روشنگری و بصیرت افزایی بپردازند از طرف دیگر باعث به وجود آمدن این فتنه شد. درک یک موقعیت کار مهمی است و مردم ایران به پشتوانه رهبری مقتدر، مردمی، باهوش و کارآمد توانستند فتنه 88 را تشخیص دهند.

شاکری بابیان اینکه دشمنان از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال انحراف انقلاب از مسیر حق خود بودند و هستند، ابراز کرد: آنان در فتنه 88 با تبلیغات سوء درصدد گمراه ساختن ملت از مسیر انقلاب بودند که این توطئه آنان با حضور مردم انقلابی حاضر درصحنه خنثی شد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های سخت و دشوار همیشه درصحنه حاضر بودند چه در زمان جنگ تحمیلی که ایثارگرانه وارد صحنه شدند و به‌گونه‌ای دفاع کردند که پس‌ازآن دیگر هیچ دشمن خارجی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی را در سرخود نپروراند و چه در فتنه 88 که بار دیگر با بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی دشمن را ناامید کردند.

وی بابیان اینکه دشمن کاری جز ایجاد رعب و وحشت ندارد تا بتواند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد، گفت: از دشمن چیزی غیر دشمنی نمی‌توان انتظار داشت. خداوند ماهیت و هویت برخی غرب‌زدگان و منافقان را در عاشورای سال 88 به نمایش گذاشت. مردم زمانی که دیدند این افراد به مقدسات توهین می‌کنند در مقابل آنان موضع گرفتند و حماسه نهم دی را که ایام‌الله بود در تاریخ ایران به ثبت رساندند.

شاکری براندازی نظام و دور کردن مردم از تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را اصلی‌ترین هدف دشمن در طراحی و اجرای فتنه 88 دانست و گفت: دشمن در فتنه سال 88 به دنبال از بین بردن ولایت‌فقیه بود تا بتواند اسلام و انقلاب ایران را نابود کند. اما از افتخارات انقلاب اسلامی است که دشمنان آن در تقابل با آن نتوانستند در موضوعاتی نظیر مسائل امنیتی، سیاسی و حتی اقتصادی موفق شوند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: تابستان داغی را امسال نوید می‌دادند تا با بحران اقتصادی بتوانند نظام را بشکنند به قول رهبر معظم انقلاب به کوری دشمنان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود که ملت ایران پشت سر گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه هوشیاری و بیداری ملت در مقابل توطئه دشمنان تلاش و حربه‌ استکبار را خنثی می‌کند، عنوان کرد: مردم و مسؤولان به‌هیچ‌وجه نباید فریب ظاهرسازی و وعده‌های پوشالی دشمن را بخورند و به وعده‌های دروغین آنان اعتماد کنند.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نه‌تنها 40 سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند بلکه سالهای متمادی در روز 22 بهمن انقلاب خود را جشن خواهند گرفت و دشمن که در فکر فروپاشی نظام مقدس اسلامی است به حول و قوه الهی در هم کوبیده خواهد شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات