۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۱۸۲۳
سر مقاله؛

تجربه‌های مداوم

تجربه‌های مداوم
جمهوری اسلامی از این پیچ تاریخی سرافزار بیرون خواهد آمد، چنان که در ۸۸ و پیش از آن چنین شد، چون مردم پشتیبان کشورند.
به گزارش خبرگزاری رسا، هنوز آسفالت خیابان‌های مرکز شهر، رد‌پای سطل‌های زباله را روی خود دارد؛ آتشی که برافروخته شده تا گرگ‌ها کشور را در کشاکشی هشت‌ماهه، به سراشیب ببرند و همایش ملی ۹‌دی در ۸۸، نقشه‌های‌شان را پریشان کرد.
 
با آنکه از آن روز‌ها حدود ۱۰‌سال گذشته؛ اما آثار و عوارض توهم‌های برخی نخبگان همچنان ادامه دارد؛ از وضع تحریم‌های ظالمانه تا تضعیف اعتبار ملی به‌واسطه برنامه‌ریزی رسانه‌ها. درس‌های زیادی در ۹‌دی و ماقبل آن نهفته که می‌تواند تجربه‌آموز هر فردی باشد.
 
چه اینکه انسجام ایجاد‌شده پس از آن، موجب مهار صد‌ها عملیات تررویستی شد، آن‌هم در منطقه‌ای که همسایگانش درگیر ده‌ها هزار حمله خرابکارانه بوده‌اند و اروپا و آمریکا در آتش داعش سوخته‌اند؛ و اکنون نیز گرگ‌ها دندان تیز کرده‌اند که این امنیت و آرامش را به خیال خام خود برهم بزنند؛ تشدید اقدامات تروریستی در ۹‌ماهه اخیر را مشاهده کنید، چه پیامی برای ایران دارد؟
 
آیا جز این است که نظام سلطه به اوج عصبانیتش رسیده و هر ابزاری را به کار می‌گیرد تا جدیت و قوت ایران را بشکند؟ امری که با تحریم و فشار سیاسی و رسانه‌ای حاصل نشده است.
 
این شرایط خطیر به پایان خواهد رسید و جمهوری اسلامی از این پیچ تاریخی سرافزار بیرون خواهد آمد، چنان که در ۸۸ و پیش از آن چنین شد، چون مردم پشتیبان کشورند. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: صبح نو
ارسال نظرات