۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۷۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فتنه 88 هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی نداشت

فتنه 88 هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی نداشت
حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که فتنه 88 هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی نداشت، گفت: فتنه 88 نقطه وحدت تمام بدخواهان انقلاب اسلامی از منافقان گرفته تا معاندان و سلطنت‌طلبان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع بسیجیان طلبه و روحانی شهرستان شبستر با تأکید بر این‌که فتنه 88 درس عبرتی برای همه ملت ایران بوده است، اظهار داشت: فتنه‌گران با راه اندازی فتنه 88 شیرینی حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رأی را تلخ و هزینه‌های بسیاری را برای نظام تحمیل کردند.

وی با بیان این‌که تقلب بهانه‌ای برای آشوب‌های خیابانی و شعار فتنه‌گران علیه اصل نظام و ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: فتنه مخملی سال 88 که با هدایت سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس و حمایت دلارهای نفتی آل‌سعود همراه بود.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که فتنه 88 هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی نداشت، افزود: فتنه 88 نقطه وحدت تمام بدخواهان انقلاب اسلامی از منافقان گرفته تا معاندان و سلطنت‌طلبان بود، چنانکه منافقین و ضد انقلاب از یک سو ائتلاف ایجاد کردند و از سوی دیگر آمریکا و برخی از کشورهای غربی با حمایت مالی و رسانه‌ای به قصد براندازی انقلاب به میدان آمده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ملت ایران با خلق حماسه 9 دی پشتیبانی خود از نظام مقدس اسلامی، ولایت و آرمان‌های متعالی انقلاب را نشان دادند، تصریح کرد: این فتنه بزرگ خسارت‌های زیادی به کشور و نظام وارد کرد که هنوز جبران نشده است.

وی با بیان این‌که حضور در صحنه ملت در حماسه 9 دی؛ قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید، افزود: متأسفانه با وجود آشکار شدن دست‌های پشت پرده؛ هنوز سران فتنه اظهار ندامت و پشیمانی نکرده‌اند و موضع طلبکارانه دارند و بر موضع غلط خود پافشاری می‌کنند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که دشمن به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای دیگر با اعمال فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی است، تصریح کرد: برخی از تریبون دولت و مجلس ندای حمایت از سران فتنه سر می‌دهند و بر موضع خود اصرار دارند، این افراد باید بدانند که ملت ایران همان حماسه‌آفرینان 9 دی سال 88 هستند و اجازه هیچ‌گونه توطئه دیگری به دشمنان نخواهند داد./935/د101/ب1

ارسال نظرات