۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۱۶۸۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چگونه روزه بگیریم» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چگونه روزه بگیریم» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «رسانه‌ها و راه‌های تقویت مشارکت مردم» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چگونه روزه بگیریم» اظهار داشت: مجموعه حاضر، مسائلی درباره روزه است که با سامان‌دهی جدید و قابل بهره‌گیری برای عموم، تهیه و تنظیم شده است.

وی گفت: این مجموعه در گذشته با محوریت فتاوای حضرت امام رحمه الله و منطبق با فتاوای حضرات آیات عظام: اراکی، خوئی، گلپایگانی با نام احکام روزه سه بار چاپ و منتشر شد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اکنون این رساله نیز با تغییراتی در ساختار مسئله‌ها و عناوین با افزایش مسائل و استفتائات جدید و با محوریت فتاوای حضرت امام خمینی (ره) تنظیم شده و نظریات مراجع عالی‌قدر (به ترتیب الفبا) بهجت، تبریزی، خامنه‌ای، خوئی، زنجانی، سیستانی، صافی، صانعی، فاضل، گلپایگانی، مکارم، نوری و وحید نیز بدان همراه گشته است و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی به معرفی کتاب «چگونه روزه بگیریم» پرداخت و افزود: این کتاب یدالله مقدسی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «چگونه روزه بگیریم» با ۱۹۲ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۴۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۲۸۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات