۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۶۵۲
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

حماسه 9 دی تبلور حضور مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است

حماسه  9 دی تبلور حضور مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است
نماینده مجلس با بیان این که حماسه 9 دی تبلور حضور مردم برای دفاع از نظام بود، از نفوذ برخی عناصر فتنه در مسؤولیت های مختلف نظام ابراز نگرانی کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که حماسه نهم دی به مثابه تجدید انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم در این روز با آرمان های امام و رهبری تجدید عهد کردند و جلوی فتنه انگیزی دشمن را گرفتند.

وی به ضرورت گرامیداشت همه ساله حماسه نهم دی ماه اشاره و اظهار کرد: همانگونه که همه ساله روز 13 آبان را به عنوان انقلاب دوم و روز استکبار ستیزی گرامی می داریم، روز 9 دی را هم که سبب شد انقلاب اسلامی برخی از ناخالصی های خود را جدا کرده و با نیروهای مردمی قوی تری به سوی اهداف عالی خود حرکت کند، نیز باید گرامی داشته و نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

حاجی دلیگانی حماسه  9 دی را تبلور حضور مردم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: به عبارت دیگر روز نهم دی ماه حماسه حضور جمهوریت پشتوانه نظام بود که به صحنه آمده و فتنه گران را کنار زد؛ جامعه اسلامی در این روز عظیم گوهر ناب مردمی خودش را به منصه ظهور رساند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که فتنه گران در سال 88 نشان دادند که با اصل نظام مخالف هستند، تصریح کرد: کسانی که فتنه را به وجود آورند حرکت خود را علیه ساختارهای نظام سازماندهی کرده بودند، بنابراین نمی توان به افرادی را که با اصل نظام مخالف هستند، مسؤولیت سپرد.

وی از نفوذ برخی عناصر فتنه در مسؤولیت های مختلف نظام ابراز نگرانی کرد و افزود: متأسفانه برخی از فتنه گران بدون توبه کردن در مسؤولیت های مختلف قرار گرفته اند و در سطح تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام نفوذ رخ داده است و  این مسأله برای نظام یک خطر بالقوه محسوب می شود.

حاجی دلیگانی در پایان با اشاره به این که مردم باید در انتخابات های بعدی گزینه های شایسته را برگزینند، عنوان کرد: افرادی باید برای مسؤولیت های مختلف انتخاب شوند که نظام محاسباتی ذهنیشان با نظام محاسباتی اسلامی، انقلابی و ایرانی همخوانی داشته باشد./841/ت302/ق

ارسال نظرات