۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۱۴۶۷
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با امامت است

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با امامت است
پوربافرانی ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با امامت است، گفت: حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه و دشمنان را رسوا کرد.
عباسعلی پوربافرانی عضو کمیسیون بهداشت مجلس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حماسه ۹ دی را در سرنوشت انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب با مسائل و مشکلات مختلفی مواجه بوده که هر کدام از آن‌ها در هر حد و اندازه خود تاثیراتی بر انقلاب داشتند.

وی افزود: حماسه ۹ دی به تعبیری انقلاب را بیمه کرد، از آن جهت که خناثان و کسانی که در داخل و خارج از کشور چشم طمع به انقلاب داشتند با بصیرتی عظیم و میثاقی ناگسستنی بین مردم و ولایت مواجه شدند.

پوربافرانی حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی را بیانگر عمق بصیرت ملت دانست و ابراز کرد: مردم می‌دانند آنچه را که دشمنان برای ملت ایران می‌خواهند حمایت از ملت نیست و آن‌ها جز دشمنی کردن با ملت ایران و نظام اسلامی هدف دیگری ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه فتنه بزرگ سال ۸۸ که از جانب برخی افراد فاقد بصیرت و شناخت هدایت و حمایت می‌شد تنها با حضور مردمی قابل خنثی شدن بود، ابراز کرد: ۹ دی سبب شد بسیاری از افراد داخل و خارج از کشور ببیند و بدانند که ملت ایران همیشه با ولایت همراه هستند.

وی عامل اصلی خلق حماسه ۹ دی را وجود زیرساخت‌های فکری و فرهنگی دانست که به برکت انقلاب، خون شهدا و رهبری‌های عالمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب به وجود آمده است و گفت: رهبر معظم انقلاب که سکاندار کشتی انقلاب اسلامی هستند با الهام از امداد‌های غیبی و الهی انقلاب را در مسیر الی الله رهبری و هدایت می‌کنند.

پوربافرانی با تاکید براینکه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با امامت است، عنوان کرد: اگر بصیرت از جامعه‌ای رخت بربندد قطعا آن جامعه در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت، جامعه بی‌بصیرت نمی‌تواند مسیر درست را تشخیص دهد، در فتنه ۸۸ برخی خواص به دلیل نداشتن بصیرت به کسانی پیوستند که نمی‌دانستند چه هدفی را دنبال می‌کنند و کشور را آنگونه دچار بحران و فتنه کردند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم بابصیرت ایران در روز ۹ دی وارد صحنه نمی‌شدند ممکن بود اصل و ریشه انقلاب آسیب ببیند. نیاز امروز جامعه ما علاوه بر بصیرت مردمی، وحدت و همدلی و مدیریت بصیر و انقلابی در همه عرصه‌ها است. /۸۱۳/ت302/ق
ارسال نظرات