۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۱۵۰۶
آیت الله صدیقی:

۹ دی جوشش بصیرت ملی بود

۹ دی جوشش بصیرت ملی بود
امام جمعه موقت تهران گفت: روز ۹ دی جوشش بصیرت ملی بود و این بصیرت مردم بود که فتنه را کنار گذاشت.
 آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره لزوم اهمیت پاسداشت حماسه نهم دی ماه گفت: خداوند فرموده است "ذکرهم بایام الله" دستور خداوند متعال به ما این است که ایام الله را فراموش نکنیم و روز ۹ دی از ایام الله است.

وی در ادامه به اهمیت حماسه ملت ایران در مقابل فتنه گران پس از ۸ ماه اغتشاش و آشوب و تلاش برای انقلاب مخملی در ایران اشاره کرد و افزود: روز ۹ دی جوشش بصیرت ملی بود و این بصیرت مردم بود که فتنه را کنار گذاشت و اگر این بصیرت و دشمن شناسی نباشد و انسان فریب بخورد این انقلاب‌های مخملی دار و ندار ما را به غارت خواهند برد.

آیت الله صدیقی همچنین به نقش افراد نفوذی در داخل کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نفوذی‌هایی که در داخل کشور هستند با دگرگون کردن فضا به دنبال انقلاب مخملی علیه انقلاب اسلامی بوده و هستند و ۹ دی روز تنبه و بیداری مردم و سیل خروشان مردم و اتصال به ولایت برای از بین بردن غبار‌ها و حجاب‌هایی که مانع استفاده از آن می‌شد بود.
 
وی ادامه داد: پاسداشت حماسه مردمی ۹ دی هم مورد رضای خدای متعال و هم به نفع مصالح کشور است، امام فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد و این پشتیبانی بود که این آسیب را از بین برد.

این استاد حوزه در ادامه درباره تذکر اخیر رهبر انقلاب درباره لزوم هشیاری در مقابل فتنه‌های آینده به ویژه فتنه سال ۹۸ و ماهیت آن گفت: فعلا این اقتصادی که درست نمی‌شود قاعدتا فتنه‌ای است که قصد فشار آوردن به مردم را دارد و در این فتنه نفوذی‌های داخلی با فتنه گران بیرونی دست در دست یکدیگر دارند.

امام جمعه موقت تهران در پایان به پیام ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ اشاره و خاطرنشان کرد: پیام حماسه نهم دی ماه به دشمنان به ویژه آمریکا شکست ناپذیری انقلاب بود که به کوری چشم آنان هر وقتی که آمدند و غباری  ایجاد کردند، تناوری و ریشه داشتن انقلاب فوری حقیقت خود را ظاهر و با آنان به مقابله پرداخت./۸۱۱/ت302/ب1
ارسال نظرات