۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۱۱۵۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی:

بسیج با پشتیبانی از ولایت فقیه مشت محکمی به دهان مستکبران می زند

بسیج با پشتیبانی از ولایت فقیه مشت محکمی به دهان مستکبران می زند
حجت الاسلام خوش رفتار گفت: با پشتیبانی از ولایت فقیه مشت محکمی به دهان مستکبران می‌زنیم و به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی نقلاب را می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی خوش رفتار، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید باهنر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار داشت: اگر زمانی مردم در صحنه نباشند و ولایت فقیه را تنها بگذارند دشمنان به اهداف خود می‌رسند.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از بسیجیان و مردم فرمایشات مقام معظم رهبری با جان و دل گوش نمی‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند که این یک خلأ بزرگ در میان بسیجیان است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی افزود: در زمان پیامبر نیز مردم به حرف ولی گوش ندادند و بین پیامبر(ص) و امت فاصله افتاد بنابراین باید مواظب بود این فاصله در میان مردم و ولایت فقیه ایجاد نشود.

حجت الاسلام خوش رفتار تصریح کرد: با پشتیبانی از ولایت فقیه مشت محکمی به دهان مستکبران می‌زنیم و به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم.

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که بسیجی اسلام و بسیجی ولایت هستیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری به جامعه طلاب و روحانیت امید بیشتری دارند و ما نیز نباید میدان را خالی کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام مرتضی درکی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید باهنر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند معرفی و از زحمات حجت الاسلام حسن خونیکی فرمانده سابق پایگاه شهید باهنر قدردانی شد./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات