۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۱۱۵
آیت الله علم الهدی:

درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی ضایعه ای برای حوزه و انقلاب اسلامی است

درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی ضایعه ای برای حوزه و انقلاب اسلامی است
آیت الله علم الهدی درپیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، این ضایعه را ثلمه ای بر پیکره منهاج روحانیت شیعه و درخت تناور انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمدعلم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ» (فاطر۲۸)

درگذشت مرجع نخبه انقلابی آیت الله العظمی حاج آقا سید محمود هاشمی شاهرودی که پس از طی دوران سخت بیماری بود، ثلمه ای بر پیکره منهاج روحانیت شیعه و درخت تناور انقلاب مقدس اسلامی است.

جایگاه خاص علمی ایشان به عنوان یکی از بازماندگان مکتب علمی صدر، جوانی و مرجعیت، مسئولیتهای متعدد در نظام مقدس اسلامی و همچنین بیش از یک دهه نمایندگی مردم مومن خراسان در مجلس خبرگان رهبری ستاره های درخشانی است که در پهنه عمر این مرجع عالیقدر می درخشد و برای او باقیات و صالحاتی ارزشمند در دیار باقی فراهم می آورد.

این مصیبت اندوهناک را به همه شیعیان ایران و عراق و دیگر نقاط ، علی الخصوص مردم خراسان و همچنین خانواده معظم ایشان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم از خدای متعال غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم./933/د103/ب1

سید احمد علم الهدی

چهارم دیماه ۹۷

رستمی
ارسال نظرات