۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۱۰۶۹
امام جمعه ماهنشان:

هنوز ابعاد گسترده فتنه 88 تبیین نشده است

هنوز ابعاد گسترده فتنه 88 تبیین نشده است
حجت الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه فتنه‌انگیزی دشمنان هنوز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد، گفت: هنوز ابعاد فتنه 88 تبیین نشده است.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه شهر ماهنشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به این‌که فتنه سال 88 عبرتی بزرگ برای ملت ایران بوده است، اظهار داشت: این فتنه حاصل نفوذ غرب‌گرایانی بود که دل در گرو اربابان آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی خود داشتند.

وی با اشاره به این‌که این فتنه از سال‌ها پیش از وقوع طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای ناخواسته و از روی ناآگاهی در پازل دشمن قرار گرفتند و با وجود هشدارها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در غبار فتنه، مسیر باطل را پیش گرفتند.

امام جمعه ماهنشان با تأکید بر این‌که حماسه 9 دی ملت ایران آب سردی بر پیکره استکبار بوده است، افزود: نهم دی‌ روز ناامیدی دشمن بود چرا که دشمنان ایران به ویژه آمریکا و طفیلی‌های داخلی آن‌ها به نام فتنه‌گران خائن و حامیان آن‌ها در صدد بودند با تغییر باورها، افکار، رفتار و ساختارهای ایران اسلامی انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند.

حجت الاسلام زاهدی‌پور با بیان این‌که هدف فتنه 88 براندازی انقلاب اسلامی ایران و زیر سلطه رفتن ملت بوده است، افزود: با وجود توطئه‌های سهمگین و تاریخی دشمن در آن سال؛ مردم ایران اسلام با بصیرت و بیداری تمام در برابر دشمن ایستادند؛ البته هنوز ابعاد گسترده فتنه 88 تبیین نشده است.

وی حماسه نهم دی ملت ایران را میثاق امت با ولایت و تجدید عهدی دوباره با آرمان های امام و شهدا دانست و ادامه داد: مردم ایران با خلق حماسه‌ای نو و انقلابی در نهم دی‌ماه 88 جوابی دندان‌شکن به دشمنان نظام اسلامی داده و با ناامید ساختن‌ فتنه‌گران زبون و ذلیل، بار دیگر بر ولایتمداری خود تأکید کردند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به این‌که فتنه‌انگیزی دشمنان هنوز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد، افزود: یقین دارم اگر دشمن بخواهند بار دیگر فتنه‌ای جدید علیه ایران اسلامی به پا کند، بار دیگر با بصیرت ولایی و حضور در صحنه مردم مأیوس خواهد شد./935/ت303/ب1

ارسال نظرات