۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۹۰۹۷۷
امام جمعه رفسنجان:

پست دادن به فتنه گران سبب از بین بردن سرمایه‌های کشور می شود

پست دادن به فتنه گران سبب از بین بردن سرمایه‌های کشور می شود
حجت الاسلام رمضانی با توجه به این که فتنه گران دلسوز کشور نیستند، گفت: پست دادن به فتنه گران سبب از بین بردن سرمایه‌های کشور است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ۹ دی، گفت: ۹ دی روز میثاق با ولایت است.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ به همه مردم آموخت که دشمن به دنبال از بین بردن نظام اسلامی است و زمانی انسان می‌تواند در مقابل دشمن بایستد که بصیرت داشته باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که حماسه ۹ دی، میثاق با رهبری است، ابراز داشت: اختلال در نظام کار دشمن بوده و دشمن همیشه آماده هست که به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی به دشمنان نشان می‌دهند که ما انقلاب خود را دوست داریم و همیشه پشت رهبری هستیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به این که بعضی از مسؤولان داخلی به دنبال برگزار نکردن راهپیمایی ۹ دی هستند، بیان داشت: مردم همیشه ثابت کرده اند که با رهبری هستند.

حجت الاسلام رمضانی پور بابیان این که حضور فتنه گران در پست های دولتی به ضرر کشور تمام می‌شود، تصریح کرد: چرا رییس جمهور به افرادی که در صف اول فتنه گران بودند، اجازه مسؤولیت‌های بزرگ و کوچک را می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جریان فتنه ۸۸ برای کشور ایران بزرگ بود و مردم فهمیدند که چه افرادی در سال ۸۸ با رهبری بودند و چه گروهی با ولایت نبودند.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که فتنه گران دلسوز کشور نیستند، بیان داشت: پست دادن به فتنه گران سبب از بین بردن سرمایه‌های کشور است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که بکارگیری فتنه گران در کار‌های دولتی، خیانت به نظام است، گفت: عمل کردن به صحبت‌های رهبری مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها شمرده می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: فتنه ۸۸ را مردم و رهبری از بین بردند و مردم بدانند زمانی می‌توانند کشوری خوب داشته باشند که همیشه پشت، ولی فقیه خود باشند تا نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرند./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات