۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۰۸۷۷
آیت الله عالمی:

سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت خنثی کننده القای ناکارآمدی نظام است

سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت خنثی کننده القای ناکارآمدی نظام است
نماینده خبرگان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه نقش کلیدی در تحقق الگوی پیشرفت اسلامی دارند، گفت: سند الگوی پیشرفت خنثی کننده القای ناکارآمدی نظام است.
آیت‌الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابلاغ سند الگوی پیشرفت از سوی رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی هدف دشمنان انقلاب در القای ناکارآمدی نظام را بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها و به خصوص در ماه‌های اخیر با تبلیغات سوء مدام انقلاب و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و چنین وانمود می‌کنند که ایران از پس مشکلات خود برنمی‌آید.

وی در ادامه فراخوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکمیل الگوی اسلامی پیشرفت را در چنین شرایطی نقض تمام تبلیغات دشمن علیه انقلاب دانست و بیان داشت: در حقیقت ابلاغ این پیام در این برهه زمانی بیانگر آن است که انقلاب و نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری خود بالنده و پویا بوده و از این به بعد نیز همچنان بالنده و پویاتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات و معضلات فراوانی از ناحیه دشمنان روبرو بود و با همه وجود در مقابل فتنه‌های آنان ایستادگی و مقاومت کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بسیاری از مشکلات را نابود و موانع اصلی را از پیش روی نظام اسلامی برداشته است و این اقدام سبب شده آینده و افق روشن‌تری به روی جمهوری اسلامی باز شود تا راحت‌تر بتواند مابقی موانع و معضلات از جمله مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و معرفتی را مرتفع کند.

آیت‌الله عالمی ادامه داد: انقلاب اسلامی همچنان مانند گذشته و حتی بهتر از گذشته راه خود را با قدرت ادامه خواهد داد و پیشرفت‌های آتی دشمنان را مایوس و مستضعفان عالم را امیدوار خواهد کرد.

وی نقش و جایگاه حوزه‌های علمیه را در تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را بسیار مهم و کلیدی دانست و گفت: بنده معتقدم حوزه‌ها می‌توانند نقش عمده‌ای در تکمیل و اصلاح این سند داشته باشند، عمده پیشرفتی که در کشور حاصل می‌شود به دلیل پشتوانه مردمی و اسلامی آن است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه با فرهنگ و دین مردم سر و کار دارند، گفت: بنابراین حوزه‌های علمیه به هر میزان در دستیابی به اهداف والای خود موفق‌تر عمل کنند به همان مقدار دلگرمی مردم نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر و حضور و حمایت آنان از انقلاب اسلامی و رهبری نظام بهتر و گسترده‌تر خواهد بود.

آیت الله عالمی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی بیشتر، محکم‌تر و اساسی‌تر باشد سرعت حرکت کشور به سوی پیشرفت سریع‌تر خواهد شد. /۸۱۳/ت302/ق
ارسال نظرات