۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۸۵۳
حجت الاسلام پیرمحمدی:

نشاط اخلاقی زمینه ساز رشد علمی است

نشاط اخلاقی زمینه ساز رشد علمی است
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان به اهمیت برگزاری کلاس های درس اخلاق در حوزه اشاره کرد و گفت: رشد اخلاقی زمینه ساز رشد علمی است.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برگزاری ویژه برنامه های این معاونت اشاره کرد و بیان داشت: دوره های آموزشی اخلاقی و تهذیبی همواره ویژه طلاب در طول سال برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره های تبیین و ترویج ویژگی های اخلاقی بین طلاب و ارتقای اخلاق در حوزه عنوان کرد و افزود: اخلاق در حوزه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و همواره در کنار علم آموزی نقش افرین است.

حجت الاسلام پیرمحمدی ادامه داد: در طول این دو سال گذشته تاکنون چهار دوره جشن تلبس ویژه طلاب لرستانی برگزار و در طول این مدت کارگاه های تلبس برگزار شده است.

وی یادآور شد: در این کارگاه های آموزشی اخلاقی و تلبس طلاب حدود 400 طلبه لرستانی شرکت کردند و افرادی که موفق به گذراندن کارگاه ها شدند، به لباس مقدس روحانیت تلبس شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در ادامه به برگزاری کلاس درس اخلاق در مدارس علمیه برادران استان اشاره کرد و گفت: اخلاق لازمه رشد و نشاط معنوی در مدارس است و این مهم زمینه ساز رشد علمی است.

وی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری کلاس های درس اخلاق و دوره های آموزشی ارتقای رشد اخلاقی بین طلاب و کمک به تقویت بار علمی طلاب است.

حجت الاسلام پیرمحمدی بیان کرد: برنامه های قرآنی در معاونت تهذیب از دیگر برنامه هایی است که در مدارس برگزار می شود و این مهم برای انس بیشتر طلاب با آموزه های قرآنی ضروری است./9451/ت602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات