۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۷۷۷
امام جمعه اصفهان با اشاره به نامه رییس جمهور به جهانگیری:

نمایندگان مستعفی به مجلس بازگردند

نمایندگان مستعفی به مجلس بازگردند
آیت الله طباطبایی‌نژاد با تأکید بر ضرورت پیگیری تشکیل ستاد احیای زاینده رود، گفت: نمایندگان برای جلوگیری از تضعیف مجلس، به مجلس بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با اشاره به استعفای نمایندگان استان اصفهان به منظور پیگیری حقوق مردم استان در زمینه مسأله آب، گفت: علت اینکه از استعفای نمایندگان حمایت کردیم، رساندن صدای مردم به رییس جمهور و دولتمردان بود که اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: اکنون رییس جمهور به معاون خود آقای جهانگیری دستوری نوشته که با توجه به اهمیت و ویژگی زاینده رود برای مردم استان اصفهان و مسأله کشاورزی استان و همچنین حمایت از صنایع و گردشگری، پیشنهادات نمایندگان استان اصفهان مورد بررسی قرار بگیرد و در هیأت دولت به آن پرداخته شود.

امام جمعه اصفهان از نمایندگان مستعفی استان اصفهان خواست تا در محل کار خود حاضر شوند و خاطرنشان کرد: نمایندگان باید با تمام توان این دستور رییس جمهور را پیگیری کنند و تلاش کنند تا به آن جامه عمل بپوشانند و طرح تشکیل ستاد احیای زاینده رود عملی شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر اهمیت حضور نمایندگان استان اصفهان در مجلس به منظور جلوگیری از تضعیف مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: استان اصفهان به اندازه 11 استان مالیات پرداخت می‌کند و دولتمردان باید بدانند که اگر این مالیات‌ها را می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند، اگر می‌خواهند از استان اصفهان درآمدی داشته باشند باید از استان و مردم استان اصفهان حمایت کرده و اجازه دهند صنایع و ظرفیت‌های استان فعال باشند.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح، تولد این پیامبر الهی را معجزه‌ای بزرگ توصیف کرد و گفت: حضرت عیسی(ع) همواره در خدمت مردم و اهل محبت و صلح و دوستی بودند اما متأسفانه شاهد هستیم در دنیا کسانی که مدعی پیروی از ایشان هستند چنین رفتاری ندارند و از محبت و مهربانی حضرت مسیح بویی نبرده‌اند./1304/پ202/ب1

ارسال نظرات