۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۰۴۸۹

انتقاد حجت الاسلام سلیمی از عدم استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس

انتقاد حجت الاسلام سلیمی از عدم استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس
نماینده مردم محلات در مجلس از عدم استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس انتقاد کرد و گفت: مجلس در بودجه سال‌های ۹۵- ۹۶ و ۹۷ ردیف‌هایی برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی تعیین کرده است اکنون باید مشخص شود که این بودجه اعمال شده است یا نه.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۷ آذر سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حقیقتا کشته شدن چند دانش‌آموز به خاطر سهل انگاری برخی از متولیان و مسئولان غم دردناکی است و این سریال ادامه دار است.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی آموزش و پرورش رایگان باید در اختیار همه مردم قرار گیرد. ما در مجلس شورای اسلامی در بودجه سال‌های ۹۵ــ ۹۶ و ۹۷ برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس از محل گاز بودجه اختصاص داده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: گزارشی در خصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. اکنون مجلس باید به این موضوع ورود پیدا کند و بررسی کند که آیا گزارش اشتباه بوده است و اگر این گونه بوده است بودجه اختصاص داده شده اعمال شده یا  نشده است؟ /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات