۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۹۰۴۵۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

منبر و خطابه بهترین ابزار برای موفقیت در عرصه تبلیغ است

منبر و خطابه بهترین ابزار برای موفقیت در عرصه تبلیغ است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، منبر و خطابه را بهترین ابزار برای موفقیت در عزصه تبلیغ دین دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران سه شنبه در دیدار مبلغان طرح هجرت شهرستان آمل با مهم ارزیابی کردن تبلیغ دین، این رسالت مهم را هدف اصلی پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام سیزده سال تلاش و مجاهدت کردند تا پیام الهی را به جامعه آن دوران ابلاغ کنند.

وی با بیان این که این رسالت مهم پس از پیامبران الهی بر عهده ائمه اطهار(ع) قرار گرفت، افزود: در دوران غیبت این وظیفه حیاتی بر عهده علما و روحانیان است تا مردم را با احکام و ارزش های دینی آشنا سازند.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر این که تبلیغ دین مجاهدت در راه خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: کسی که در مسیر تبلیغ احکام دینی قدم بر می دارد و تلاش می کند به طور حتم مورد توجه خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور شبانه روزی و با اخلاص مبلغان دینی در مناطق محروم و دورافتاده تلاشی صادقانه و بی منت در راه اعتلای دین است، بیان داشت: روحانیت تنها قشری است که همواره دغدغه دینداری داشته و این شاخصه مهم روحانیت شیعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره این که روحانیت در طول تاریخ ثابت کرد مدافع راستین دین و ارزش های معنوی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش ها و مجاهدت های روحانیت با بصیرت و انقلابی نبود امروز دین در معرض تحریف دشمنان و بدخواهان اسلام قرار می گرفت.

وی با تاکید براین که دشمن برای از بین بردن هویت دینی جامعه همه توان خود را به کار گرفته است، بیان داشت: حضور پررنگ و اثرگذار روحانیت در جامعه می تواند نقش بسیار موثری در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن ایفا کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که روحانیت همواره در جهت حفظ ارزش های دینی جامعه گام برداشته است، افزود: حضور کمرنگ روحانیت در جامعه موجب افزایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه امروز روحانیت علیرغم تبلیغات وسیع دشمن مستحکم تر از هر زمان دیگری است، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ امین و ملجا اقشار مختلف بوده است و این جایگاه رفیع امروز نیز با هوشیاری مردم و روحانیت حفظ مانده است./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات