۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۹۰۳۲۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

برنامه ریزی و هدفگذاری عوامل موفقیت طلاب در حوزه است

برنامه ریزی و هدفگذاری عوامل موفقیت طلاب در حوزه است
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برنامه ریزی و هدفگذاری از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت در حوزه است، گفت: باید این اصول مهم هم از سوی خانواده‌ها و هم اساتید و مدیران مدارس برای طلاب تبیین و تشریح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خانواده‌های طلاب مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در نشر و گسترش معارف دینی در جامعه گفت: حوزه همواره پرچم دار تبلیغ معارف اهل بیت (ع) در جامعه بوده است.

وی با بیان این که در تربیت و پرورش طلاب مهذب و نخبه افراد زیادی نقش آفرین هستند، افزود: خانواده، مدیر و اساتید مدارس علمیه نقش محوری در تربیت و پرورش یک طلبه موفق دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که خانواده‌ها باید در مشوق فرزندان خود در حوزه باشند، خاطرنشان کرد: طلبه‌ای که وارد فضای مدارس علمیه شد باید از سوی همه خانواده و مدرسه مورد حمایت و توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلبه اگر به حال خود رها شود نمی‌تواند مسیر پیشرفت و موفقیت در حوزه را بیابد، تصریح کرد: موفقیت یک طلبه در عرصه علمی و اخلاقی در گرو حمایت‌های لازم خانواده و مدارس علمیه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلبه در سطوح مختلف حوزه نیازمند حمایت‌های معنوی خانواده و مدرسه است، خاطرنشان کرد: باید مسیر صحیح حرکت را به طلبه جوان نشان داد تا گرفتار بحران‌های احتمالی نشود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برنامه ریزی و هدفگذاری از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت در حوزه است، تصریح کرد: باید این اصول مهم هم از سوی خانواده‌ها و هم اساتید و مدیران مدارس برای طلاب تبیین و تشریح شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خانواده از طلاب نباشد مسیر موفقیت بسیار پرپیچ و خم خواهد بود، بیان داشت: بسیاری از شخصیت‌ها و بزرگان دینی حوزه موفقیت‌های علمی و اخلاقی خود را مرهون حمایت‌های خانواده‌ها می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که طلاب در مسیری که در آن قرار گرفتند ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شوند که نیازمند همراهی و حمایت دارند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های خانواده و مدارس علمیه از طلاب می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرد. /۹۵۰/پ ۶۰۲/ب ۱
ایمانی
ارسال نظرات