۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۲۸۰

آیین بزرگداشت هفته پژوهش در مرکز آموزش های تخصصی فقه برگزار می شود

آیین بزرگداشت هفته پژوهش در مرکز آموزش های تخصصی فقه برگزار می شود
معاون پژوهش مرکز آموزش های تخصصی فقه از برگزاری آیین بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از فعالان پژوهشی و ارائه آثار این مرکز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مبلغی خبر داد .
حجت الاسلام مصطفی کاویانی معاون پژوهش مرکز آموزش های تخصصی فقه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های این مرکز گفت: این مرکز وابسته به مدرسه ولیعصر(عج) تحت اشراف آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه است.

وی از برگزاری آیین بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از فعالان پژوهشی و ارائه آثار این مرکز خبر داد و افزود: در این آیین که عصر فردا برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده خبرگان رهبری و رییس مرکز پژوهش های مجلس اسلامی مجلس به ایراد سخن خواهد پرداخت و موضوع جلسه نقش طلاب در ارتقای پژوهش های فقهی حوزه قضاوت خواهد بود.

معاون پژوهش مرکز آموزش های تخصصی فقه اظهار داشت: این آیین بزرگداشت فردا 17:30 در مرکز آموزش های تخصصی فقه واقع در بلوار امین کوچه 17 پلاک 20 برگزار خواهد شد و حجت الاسلام محقق فر مدیر مرکز نیز گزارشی از فعالیت های مجموعه ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت های مرکز آموزش های تخصصی فقه ادامه داد: این مرکز از سال 91 با هدف پرورش طلاب جوان برای دستگاه قضا تأسیس شده است، در طول سال های فعالیت مرکز هر سال از فعالان پژوهش تجلیل می شود.

حجت الاسلام کاویانی ابراز داشت: مرکز آموزش های تخصصی فقه یک مجله علمی به نام رسائل دارد و محصولات خود را به پژوهشگاه قوه قضائیه ارائه می کند.

وی عنوان کرد: هر ساله 40 نفر برای این مرکز پذیرش می شوند و در نهایت 30 نفر جذب قوه قضائیه می شوند./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات